اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تجهیز سالن ورزشی شرکت گاز قزوین به تخت‌های بستری کرونا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به افزایش بی‌رویهٔ بیماران کرونایی در استان قزوین، ناچار به تجهیز سالن ورزشی شرکت گاز و فراهم کردن 30 تخت در این مکان برای بستری بیماران کرونایی شده‌ایم.

تجهیز سالن ورزشی شرکت گاز قزوین به تخت‌های بستری کرونا

قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: وضعیت استان قزوین از لحاظ کرونایی وضعیت مطلوبی نیست و روز گذشته 852 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بودند.

وی افزود: با توجه به این‌که در حوزهٔ مدیریت بحران موظف به پیش‌بینی آینده هستیم، به همین منظور سالن ورزشی شرکت گاز واقع در مقابل بیمارستان شهید رجایی قزوین را به‌منظور افزایش تخت‌های بستری بیماران کرونایی فراهم کرده‌ایم.

این مسؤول ادامه داد: ظرفیت این سالن 100 تخت است که در حال حاضر 30 تخت در آن قرار داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اظهار کرد: از سوی دیگر طبق هماهنگی‌های صورت گرفته 30 تخت نیز به بیمارستان ارتش اضافه شده است و سالن ورزشی شرکت گاز نیز به‌عنوان کمک‌کننده برای بستری بیماران کرونایی تجهیز شده است.

مهدیخانی عنوان کرد: این سالن به‌دلیل این‌که نزدیک بیمارستان است، می‌تواند خدمات مناسبی را به بیماران ارائه دهد و کارکرد بیمارستان صحرایی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز بیماری در این سالن وزرشی پذیرش نشده است، امیدواریم شرایط استان بهتر شود و نیازی به استفاده از این سالن برای بستری بیماران نباشد، اما اگر شرایط همین‌گونه پیش برود به‌زودی بیماران در این محل پذیرش خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین بیان کرد: در این سالن ورزشی برای بیماران کرونایی کپسول اکسیژن در نظر گرفته می‌شود، هم‌چنین با توجه به این‌که بیمارستان ارتش یک مرکز جراحی بوده و پیش از این امکان بستری بیماران را نداشته است، برای این بیمارستان نیز با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی استان دستگاه اکسیژن‌ساز تهیه شده و روز گذشته راه‌اندازی این سیستم انجام شد.

مهدیخانی در پایان تصریح کرد: امیدواریم مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی‌تری داشته باشند تا شرایط استان رو به بهبود رود و نیازی به استفاده از سال ورزشی برای بستری بیماران کرونایی نباشد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول