اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن شکست خورده‌اند/ چهل سال در جبههٔ مقاومت ایستادیم

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی چهل سال است که در محور مقاومت در جبهه حق ایستادگی کرده است، اظهار کرد: آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن دائم در این جنگ در برابر جبههٔ حق شکست خورده‌اند و حتی امروز فریاد می‌زنند که ما را آبرومندانه از جبههٔ یمن نجات بدهید.

آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن شکست خورده‌اند/ چهل سال در جبههٔ مقاومت ایستادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفهٔ فرماندهان سابق و جدید سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین که صبح امروز در محل حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: ما به انقلاب اسلامی مدیون هستیم و خداوند در قیامت از نعماتی که داده شده حساب‌کشی خواهد کرد و ما باید بتوانیم ادای تکلیف کنیم.

وی افزود: همهٔ ما به فضل خداوند امیدواریم و همهٔ پاسداران تا زمانی‌که نفس دارند مبنا، نیت، دل، زبان و عملشان را در راه خدمت‌گزاری قرار می‌دهند و در آخر نیز نه به انجام آن اعمال که خدا توفیق انجام آن‌ها را داده، بلکه به فضل و رحمت خدا امیدوار هستند.

فدوی عنوان کرد: سردار شاهرخی حدود ۴۱ سال خدمت صادقانه را در کارنامهٔ خود ثبت کرده است و در همهٔ این سال‌ها به انقلاب اسلامی با نیتی خالص خدمت کرده است، هم‌چنین سردار رفیعی نیز سبقهٔ بسیاری دارد، البته ۲ گروه هستند که در انقلاب اسلامی بازنشستگی ندارند و تا هستند خدمت می‌کنند، یکی روحانیون و دیگری پاسداران انقلاب که در کار و تکالیف‌شان بازنشستگی وجود ندارد.

این فرماندهٔ سپاه اضافه کرد: در جنگ هر چه داشتیم را به میدان آوردیم و در جبههٔ حق علیه باطل جنگیدیم، در جنگ تحمیلی آمریکا دید دیگر با نیابتی‌هایش نمی‌تواند با جبههٔ حق بجنگد و در ۲ سال آخر جنگ خودش مستقیماً وارد جنگ شد و پس از آن نیز این درگیری و جنگ آن‌ها با جبههٔ حق در عراق، سوریه، لبنان و یمن ادامه پیدا کرد و کماکان ادامه دارد، که البته آن‌ها مفتضحانه در عراق و بعد در سوریه شکست خوردند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آن‌ها هنوز مردم مظلوم کشورهای اسلامی را بمباران می‌کنند، اما دائم در این جنگ در برابر جبههٔ حق شکست خوردند و حتی امروز فریاد می‌زنند که ما را آبرومندانه از جبههٔ یمن نجات بدهید.

فدوی اظهار کرد: آمریکایی‌ها در این جنگ در جبههٔ باطل همهٔ عوامل خود را به میدان آوردند، اما اگر تمام این آرایش آن‌ها را روی تخته بیاوریم و در برابر جبههٔ حق محاسبه کنیم، گرچه در ابزار و توان و عده و عده آن‌ها بسیار دست پر بودند، اما نتیجه اصلاً قابل قیاس نیست، زیرا در تمام این ۴۰ سال نتیجه را خدا برای ما رقم زده و ما هنوز بعد از دهه‌ها با قدرت در جبههٔ مقاومت ایستاده‌ایم، تکالیف‌مان را انجام داده‌ایم و خداوند به وعدهٔ خود که تضمین کرده عمل کرده و نتیجه را رقم زده است، آمریکایی‌ها نیز هنوز در میدان جنگ هستند اما همهٔ دنیا می‌بینند که ماندن‌شان در جنگ ذلیلانه است.

وی عنوان کرد: سنت خدا این است زمانی‌که ما تمام و کمال به تکالیف‌مان عمل می‌کنیم، خدا نتیجه را کامل و تمام رقم می‌زند، و اگر ما برای انجام تکلیف‌مان کاری نکنیم سنت خدا این است که کاری نمی‌کند، شرط خدا برای رقم زدن نتیجه، حرکت و عمل به تکلیف است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ما تا جایی‌که توانستیم به تکالیف خود عمل کرده‌ایم و خدا نتیحه را در جنگ و مقاومت برای ما رقم زده است، وگرنه اگر به داشته‌های مادی باشد و یا به پول و توان و ابزار و سلاح باشد، داشته‌های ما با آن‌ها قابل مقایسه نیست، ما تکلیف‌مان را انجام می‌دهیم و نتیجه را خداوند رقم می‌زند و ما در این مسیر محکم ایستاده‌ایم. 

وی خاطرنشان کرد: به وعدهٔ خدا حزب خدا همواره غالب، پیروز و فاتح است، ما به عنایت خداوند امیدواریم و امید داریم که در این روال و در این لباس شهادت را قسمت ما کند و عاقبت به‌خیری ما را در شهادت تضمین کند.

فدوی تصریح کرد: سردار شاهرخی بازنشسته نمی‌شوند و در سازمان بسیج مشاور خواهند شد، ان‌شاءالله سردار رفیعی نیز در استان شهیدپرور قزوین موفق باشند، این سردار پشتوانهٔ بزرگی دارد، تعداد زیاد شهدای این خطه و تعداد زیاد شهدای زندهٔ این خطه پشتوانهٔ سردار رفیعی است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مراسم از خدمات 8 سالهٔ سردار شاهرخی در کسوت فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تقدیر شده و سردار رستم‌علی رفیعی‌آتانی به‌عنوان فرماندهٔ جدید سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین معارفه شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول