اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نحوه خرید اینترنتی باتری خودرو در قزوین

باتری ماشین وظیفه ی تامین برق لوازم الکترونیکی خودرو در هنگام خاموش بودن ماشین را بر عهده دارد. هر ماشینی نیاز به باتری مخصوص به خود دارد پس در صورت بروز مشکل و نیاز به تعویض باتری خودرو ، ابتدا باید بدانید که به چه نوع باتری و با چه آمپری نیاز دارید.

نحوه خرید اینترنتی باتری خودرو در قزوین

به گزارش گروه تبلیغات و بازرگانی خبرگزاری فارس از قزوین، باتری ماشین وظیفه تأمین برق لوازم الکترونیکی خودرو در هنگام خاموش بودن ماشین را بر عهده دارد. هر ماشینی نیاز به باتری مخصوص به خود دارد پس در صورت بروز مشکل و نیاز به تعویض باتری خودرو، ابتدا باید بدانید که به چه نوع باتری و با چه آمپری نیاز دارید. یکی از راه‌های درک این موضوع این است که  به لیبل روی باتری فرسوده خودروی خود مراجعه کنید و یا از تعمیرکار و مکانیک خودرویتان سوال کنید. از دیگر راه‌های دانستن این موضوع مراجعه به دفترچه نگهداری خودرو است. این دفترچه هنگام خرید خودرو معمولاً توسط کمپانی سازنده درون خودرو قرار داده می‌شود.

بهترین گزینه برای شما می‌تواند انتخاب باتری ماشین از بین باتری‌های سیلد اسید شرکت سپاهان باتری باشد زیرا نیاز به نگهداری و مراقبت ندارند و تکنولوژی جدیدتری در بین انواع باتری‌های موجود در بازار ایران دارند. تکنولوژی تولید صفحات سربی این باتری‌ها از نوع اکسپند هستند.

اگر قصد خرید باتری ماشین به صورت آنلاین را دارید، از سایت معتبر خرید انجام دهید و  دقت داشته باشید که مصرف کننده‌های سایتی که انتخاب کردید، از خدمات آن رضایت کامل داشته باشند. به‌عنوان نمونه از شرکت‌های با تجربه در این زمینه می‌توان به شرکت امداد باتری اشاره نمود. این شرکت دارای نمایندگی باتری سوزوکی از شرکت سپاهان باتری است. باتری سوزوکی در شرکت سپاهان باتری تولید و تحت لیسانس سوزوکی ژاپن در بازار ایران عرضه می‌گردد.

توجه داشته باشید، هنگام خرید باتری جدید باتری فرسودۀ خود را در ازای دریافت باطری نو، تحویل دهید و مبلغ معادل قیمت داغی باتری را از فروشنده دریافت کنید.

بعد از خرید و نصب آن که به‌صورت رایگان توسط امداد باتری کهن انجام می شود.

 شما باید باتری خود را به صورت منظم چک کنید و از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

منظور از چک کردن باتری در باتری‌های سیلد اسید چک کردن قطب‌های باتری است زیرا قطب‌ها پس از طی زمانی از کار کرد دچار سولفاته شدن می‌شوند و باید توسط آب جوش این سولفاته ها از بین بروند. در غیر این صورت این سولفاته‌ها باعث ایجاد مقاومت در مسیر شارژ باتری می‌گردد.

خرید باتری از نمایندگی باتری سوزوکی شرکت سپاهان باتری، می‌تواند بهترین روش تهیه باتری انواع خودروها مخصوصاً خودروهای ساخت داخل باشد، به‌عنوان مثال کارخانه ایران خودرو برای باتری سمند از محصولات 66 آمپر این شرکت استفاده می‌کند، همچنین جهت باتری ال 90 از محصولات 60 آمپر استفاده می‌کند. لازم به ذکر است باتری دنا نیز از محصولات 66 آمپر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول