اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بیش از ۶۴ درصد رأی‌دهندگان قزوینی به رئیس‌جمهور منتخب رأی دادند

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تنظیم صورت جلسات و تجمیع آرای ریاست‌جمهوری در استان قزوین در حال انجام است و بیشترین آرا مربوط به سبد رأی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی است که بیش از ۶۴ درصد از آرای استان را به خود اختصاص داده است.

بیش از ۶۴ درصد رأی‌دهندگان قزوینی به رئیس‌جمهور منتخب رأی دادند

منوچهر حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین امروز در ستاد مرکزی انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اخبار نیمه‌رسمی دریافتی از سایر استان‌ها، میانگین مشارکت در استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر بوده و بیشترین میزان مشارکت را به ترتیب در آوج با ۷۶ درصد، بوئین‌زهرا ۷۰ درصد، آبیک ۶۱ درصد، تاکستان ۵۷ درصد و شهرستان البرز ۴۸ درصد بود.

وی ادامه داد: دشمن برنامه‌ریزی کرده بود که انتخابات در کشور به‌درستی برگزار نشود و به‌دنبال ایجاد ناامنی به‌ویژه در استان‌های مرزی بود که خوش‌بختانه با همراهی مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و حفاظتی توانستیم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و انتخابات ۲۸ خرداد را در امنیت کامل برگزار نماییم.

حبیبی عنوان کرد: خوشبختانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی دومین ویژگی بارز انتخابات ۲۸ خردادماه بود که مردم با رعایت کامل پروتکل‌ها در صحنه حاضر شدند و بیش از ۷۰ درصد شعب اخذ رأی استان قزوین نیز در فضای باز مستقر بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ۱ هزار و ۱۸۷ مراقب بهداشتی بر روند برگزاری انتخابات از منظر بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در صفوف نظارت داشتند.

این مسؤول تصریح کرد: تنظیم صورت جلسات و تجمیع آرای ریاست‌جمهوری در استان قزوین در حال انجام است و بیشترین آرا مربوط به سبد رأی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی است که بیش از ۶۴ درصد از آرای استان را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان یادآور شد: شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان نیز به اتمام رسیده و در مرحلهٔ تنظیم صورت جلسات است که به محض نهایی شدن، اعلام خواهد شد، هر چند که در بیشتر شهرستان‌ها وضعیت آراء داوطلبین مشخص است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول