اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۹۴۵ هزار قزوینی واجد شرایط رای دادن هستند

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۹۴۵ هزار و سه قزوینی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دادن هستند.

۹۴۵ هزار قزوینی واجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان  امروز (چهار شنبه) با بیان این که، ۹۴۵ هزار از شهروندان استان واجد شرایط رای هستند اظهار داشت: از بین واجدان شرایط رای، ۲۲ هزار و ۱۵۷ نفر رای اولی هستند.

حبیبی با اشاره به یک هزار و ۱۸۷ شعبه اخذ رای در این استان، تاکید کرد: ۳۰ هزار عامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و حفاظت در راستای برگزاری این دوره از انتخابات در سطح استان حاضر هستند و فعالیت تبلیغاتی نامزدها نیز از ساعت هفت صبح فردا ممنوع خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: تمام اقلام مورد نیاز انتخاباتی شامل صندوق‌های اخذ رای، دستگاه‌های احراز هویت، تعرفه و سایر اقلام بهداشتی نیز به شهرستان‌های استان ارسال شده است.

حبیبی یادآور شد: زمان آغاز رای‌گیری از ساعت هفت صبح روز جمعه، ۲۸ خردادماه جاری آغاز خواهد شد و با مجوز ستاد ملی کرونا، در صورت نیاز، امکان تمدید زمان انتخابات و رای گیری تا ساعت ۲ بامداد مقدور خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشتی حضور خواهد یافت و تمامی اصول حفاظت بهداشتی برای سلامت مردم و رای دهندگان و عوامل اجرایی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول