اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برنامه‌های سالگرد رحلت امام با شرایط خاص برگزار می‌شود/ ضرورت تبیین اندیشه‌های امام برای جوانان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با تاکید براینکه ابعاد شخصیتی امام (ره) برای نسل جوان باید بازگو شود، گفت: به دلیل شرایط کرونا و حفظ سلامت مردم برنامه‌های سالگرد امسال مانند سال گذشته به شکل ویژه و خاصی و منطبق بر شرایط کرونا برگزار می‌شود.

برنامه‌های سالگرد رحلت امام با شرایط خاص برگزار می‌شود/ ضرورت تبیین اندیشه‌های امام برای جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین  در جلسه هماهنگی برگزاری ستاد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا  شناخته شده نیست و تبیین نقش رهبری دینی در فرآیند انقلاب و تأسیس حکومت اسلامی باید از جمله راهبردهای ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل باشد.

معاون استاندار با اشاره به عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون امام خمینی(ره) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، اظهار داشت: کلام نافذ و دشمن‌شکن امام راحل و اتحاد و انسجام مردم رمز پیروزی انقلاب و نهضت بنیانگذار کبیر و احیاگر نهضت حسینی بود و در واقع می‌توان گفت قیام امام خمینی (ره)، استقلال و آزادی را به مردم هدیه داد.

حبیبی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم به عنوان یک تکلیف افزود: برجسته سازی اقتدار و صلابت نظام، روحیه ظلم ستیزی، پایداری و عزت آفرینی ملت ایران، تحلیل عوامل پیروزی انقلاب اسلامی از جمله نقش رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید در برنامه‌های مراسم امسال مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: در این راستا گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل باید با شکوه خاصی برگزار شود وتبیین منزلت و جایگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه یک ضرورت است و در ایام مختلف سال باید ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) تبیین و به نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان منتقل شود.

حبیبی با  قدردانی از خدمات ارزشمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد تصریح کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی، اداری و عمومی درخواست می‌شود در برپایی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)؛ دین خود را ادا کنند.

معاون استاندار اضافه کرد: برای اجرای این برنامه‌ها باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های متولی بهره‌مند شد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خیز دوباره شیوع بیماری کرونا نیز پیشگیری کرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: برنامه‌های سالگرد ارتحال باید در حوزه محتوایی مورد تاکید قرار گیرد و دستگاه‌های فرهنگی استان در تولید محتوی فرهنگی همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در مراسم سالگرد امام راحل باید این اندیشه ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تببین و ارائه شود تا زوایایی این اندیشه ناب بر همگان مشخص شود.

حبیبی یادآور شد: به دلیل شرایط کرونا و حفظ سلامت مردم برنامه‌های سالگرد امسال مانند سال گذشته به شکل ویژه و خاصی و منطبق بر شرایط کرونا برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین همچنین با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد: یکی از آزمون‌های مهم پیش روی نظام، مسئله انتخابات می باشد که سرنوشت ساز بوده و نیازمند مشارکت حداکثری است و با توجه به توطئه دشمنان برای تضعیف نظام و تبلغ به عدم مشارکت مردم، باید سخنرانان مراسم ارتحال امام راحل به این موضوع مهم توجه داشته باشند و بر لزوم تاکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول