اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ساخت۲ هزار واحد مسکونی برای محرومین در قزوین

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: در سال های ۹۸ و ۹۹ ، یکصد هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در کل کشور توسط بنیاد مسکن، ساخته شده و برخی هم در مرحله ساخت است، هم اکنون نیز ۱۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان کل کشور در حال ساخت و ساز است که سهم استان قزوین از این تعداد، ۲ هزار واحد است.

ساخت۲ هزار واحد مسکونی برای محرومین در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز (پنج شنبه) با حضور حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، آیین افتتاح مجموع ۲۴ واحدی محرومین اقبالیه برگزار شد.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در این مراسم با بیان این که بنیاد مسکن به دستور امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی در جهت رفع مشکلات مسکن نیازمندان و محرومین شکل گرفته است، گفت: به بنیاد مسکن علاوه بر امورات اداری، دو ماموریت مهم و اساسی از طرف مقام معظم رهبری واگذار شده است که یکی ساخت مسکن برای محرومین در اولویت و دیگری هم تعمیر و بازسازی ساختمان های مسکونی است که در اثر بلایای طبیعی آسیب دیده اند.

وی در رابطه با ساخت مسکن برای محرومین عنوان کرد: در سال های ۹۸ و ۹۹ ، یکصد هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در کل کشور توسط بنیاد مسکن، ساخته شده و برخی هم در مرحله ساخت است،  هم اکنون نیز ۱۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان کل کشور در حال ساخت و ساز است که سهم استان قزوین از این تعداد، ۲ هزار واحد است.

روحانی نژاد در رابطه با ۱۲۵ واحد مسکونی که در شهر های استان قزوین ساخته می شود گفت: علاوه بر ۲۰۰۰ واحدی که به استان قزوین تعلق دارد ۱۲۵ واحد مسکونی شهری نیز در قزوین در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم  بخش اعظمی از این مسکن ها قابل سکونت برای محرومین باشد.

هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین نیز در ادامه مراسم افتتاح گفت: باتوجه به وضع اقتصادی حاکم بر کشور بنیاد مسکن سعی کرده است در جهت رفع مشکل مسکن برای نیازمندان گام بلندی بردارد.

وی افزود:  تفاهم نامه ای بین استانداری ، سازمان برنامه بودجه و بنیاد مسکن منعقد شد که بر اساس آن ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در حال ساخت است.

جمالی پور عنوان کرد : امروز شاهد بهره برداری برخی از این پروژه ها در استان هستیم که ۲۴ واحد در اقبالیه به صورت نمادین به محرومین و نیازمندان تعلق گرفت.

استاندار قزوین با اشاره به ساخت مسکن در حوزه شهری افزود : ۴۰۰ واحد تا به امروز در حوزه شهری ساخته شده است که نشان از همکاری خوب مسئولین استانی و کشوری دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول