اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پس از دو دهه بازار سنتی تاکستان بازگشایی شد

دادستان تاکستان گفت: پس از دو دهه با پیگیری دستگاه قضا و برگزاری جلسات متعدد با مسوولان شهر، فاز اول بازار سنتی تاکستان افتتاح شد و در مراحل بعد فاز دوم و سوم افتتاح خواهد شد.

پس از دو دهه بازار سنتی تاکستان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی، دادستان تاکستان در رابطه با حل مشکل بازار سنتی تاکستان، اظهار داشت: مشکل بازار سنتی تاکستان مشکل دو دههء تاکستان بوده است، ریاست کل دادگستری استان از باب حقوق عامه دستوری صادر کردند تا نسبت به پیگیری امور مربوط به این بازار و بازگشایی آن اقدام شود.

وی افزود: مشکل مربوط به دو فاز متصل بین فاز یک و دو بود که با ورود دستگاه قضایی و برگزاری جلسات متعدد با شهردار، اعضای شورای شهرتاکستان و هیئت امنای بازار شاهد افتتاح فاز اول بودیم  و در مراحل بعد فاز دوم و سوم افتتاح خواهد شد.

رجبی ضمن انتقاد از شهرداران سابق تاکستان گفت: نزدیک به بیست سال است که بازار سنتی تاکستان بلااستفاده مانده است و ۱۶  شهردار تاکستان جابجا شدند و هیچ اتفاق خاصی در این خصوص صورت نگرفته بود.

وی با بیان این که، دستورالعمل ریاست قوه قضاییه از باب ترک فعل در این مورد، قطعا جاری و حاکم است افزود: نسبت به پیگیری ترک فعل در رابطه با بازار سنتی تاکستان، اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول