اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نرخ کرایه تاکسی 1400 با همفکری تاکسیرانان تعیین می‌شود

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری جلسات بررسی و همفکری افزایش نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی برای سال آینده با حضور فعالان این صنف خبر داد.

نرخ کرایه تاکسی 1400 با همفکری تاکسیرانان تعیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان اظهار کرد: با توجه به این که در اواخر هر سال، جلسات کارشناسی و همفکری تعیین نرخ کرایه جدید ناوگان تاکسیرانی برگزاری می شود، جلسات مزبور به طور جداگانه با حضور مسئولین خطوط تاکسیرانی داخل شهری و روستایی و نمایندگان تاکسی‌های گردشی در سازمان تاکسیرانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسات، افزایش نرخ کرایه سال آینده بر اساس شاخصه هایی چون: نرخ تورم رسمی کشور، نرخ قطعات یدکی و دستمزد تعمیر و نگهداری خودرو، مشکل پول خرد، استعلام از شهرهای مشابه و هم تراز و نظرخواهی از رانندگان تاکسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و جمع بندی نهایی حاصل شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: جمع بندی حاصل شده پس از تایید نهایی و دریافت مصوبه هیئت مدیره به شورای اسلامی شهر و متعاقباً به فرمانداری ارسال خواهد شد.

عرشیان در خاتمه یادآور شد: ناوگان سازمان تاکسیرانی دارای 3614 دستگاه تاکسی و حدود 5 هزار راننده است و به طور مستقیم در حدود 25 هزار نفر از طریق این شغل ارتزاق و امرار معاش می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول