اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

روزانه 500هزار ماسک در قزوین تولید می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر ۳۱ واحد صنعتی و کارگاهی استان در تولید ماسک فعال هستند و روزانه ۵۰۰ هزار ماسک را تولید و روانه بازار می‌کنند.

روزانه 500هزار ماسک در قزوین تولید می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر ۳۱ واحد صنعتی و کارگاهی استان در تولید ماسک فعال هستند و روزانه ۵۰۰ هزار ماسک را تولید و روانه بازار می‌کنند.

منوچهر حبیبی با بیان این مطلب، افزود: استان قزوین، ظرفیت تولید یک میلیون ماسک را در روز دارد و در صورت نیاز تمامی ظرفیت استان در این زمینه فعال خواهد شد.

وی اضافه کرد: این ماسک‌ها به صورت سه لایه تنفسی تحت نظارت و تایید سازمان غذا و دارو تولید می‌شوند و قدرت مقابله با نفوذ کرونا را دارند.

حبیبی گفت: در حال حاضر، میزان مصرف و نیاز روزانه استان حدود ۱۵۰ هزار ماسک است و امکان افزایش ظرفیت تولید تا یک میلیون ماسک در روز وجود دارد.

معاون استاندار گفت: تولید ماسک ارزان قیمت در دستور کار واحدهای تولیدی استان قرار دارد چون اثرگذارترین شیوه مبارزه و پیشگیری از کرونا استفاده از ماسک است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول