اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری اختتامیه جشنوارۀ سیمرغ‌های سپیدبال/ خبرنگاران فارس درخشیدند

اختتامیۀ جشنوارۀ سیمرغ‌های سپیدبال، با موضوع کرونا ظهر امروز در حاشیۀ جلسۀ شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین و با درخشش خبرنگاران فارس برگزار شد.

برگزاری اختتامیه جشنوارۀ سیمرغ‌های سپیدبال/ خبرنگاران فارس درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم اختتامیۀ جشنوارۀ سیمرغ‌های سپیدبال، که به همت شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین، با محوریت سازمان بسیج رسانۀ استان و همکاری خانۀ مطبوعات، شهرداری قزوین، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرا شده بود، صبح امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد.

محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانۀ استان قزوین و دبیر جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال در این مراسم گفت: جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال به پیشنهاد سازمان بسیج رسانه و در جهت آگاه‌سازی افکار عمومی در زمینۀ شیوع بیماری کرونا و در محورهای چندگانه برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این جشنواره 236 اثر، از 76 خبرنگار و 23 رسانه به دبیرخانۀ جشنواره ارسال شد و به دقت و با رعایت کلیۀ ملاک‌های حرفه‌ای مورد داوری قرار گرفت.

وی افزود: تقویت اطلاع‌رسانی و پیشگیری از شیوع کوید19، ترویج اقدامات جهادی مانند رزمایش کمک مؤمنانه، تبیین فداکاری‌های کادر درمان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا و تجلیل از خبرنگارانی که در ایام شیوع این بیماری در خط مقدم آگاهی بخشی به جامعه قرار داشتند از اهداف برگزاری جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جشنواره، معصومه امینی خبرنگار فارس در بخش گزارش، برای گزارش «روایت زوج پرستار در قلب بخش قرنطینه» رتبۀ دوم و جابر خرم‌نیا دیگر خبرنگار فارس در بخش گزارش ویدیویی، برای گزارش «وقتی هوای بیمارستان بارانی می‌شود/ ای حرمت ملجأ درماندگان...» رتبۀ سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول