اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پرداخت 5 میلیارد و 100 میلیون ریالی کمک هزینه اجاره به مددجویان مستأجر

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: طی سال ۹۸ بیش از 5 میلیارد و 100 میلیون ریال کمک هزینه اجاره مسمن به مددجویان مستأجر پرداخت شده است.

پرداخت 5 میلیارد و 100 میلیون ریالی کمک هزینه اجاره به مددجویان مستأجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اظهار کرد: یکی از ضرورت های زندگی داشتن سرپناهی مناسب برای زندگی شایسته است.

وی ادامه داد: کمیته امداد با رویکرد تأمین مسکن نیازمندان در دو بخش تأمین مسکن از طریق خرید و احداث و کمک هزینه اجاره اقدام به ارائه حمایت های مقتضی می کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: طی سال ۹۸ بیش از ۵۱۰ میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسمن به مددجویان مستأجر پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و ۱۸۹ خانوار تحت حمایت مستأجر هستند و از این نهاد خدمت کمک هزینه اجاره مسکن دریافت می کنند و ۶۵ خانوار دیگر نیز در نوبت بهره مندی از این خدمت هستند.

صیادی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۳ خانوار در مناطق محروم سکونت داشتند که سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه به آنها پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در گام دیگر تلاش می کند تا با خرید و احداث که از محل منابع داخلی امداد، کمک های خیران و آورده مددجو تأمین می شود، گام جدی برای ارتقای وضعیت مسکن نیازمندان بردارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: خانه دار کردن نیازمندان تأثیر بسزایی در روند محرومیت زدایی و رهایی این خانواده ها از فقر دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول