اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

زمان ارائه خدمات موکب‌های استان قزوین اعلام شد

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین از آغاز به کار خدمات رسانی موکب‌های استان قزوین در ۱۷ مهرماه خبر داد.

زمان ارائه خدمات موکب‌های استان قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی اربعین استان قزوین، سعید خورشیدی دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین اظهار کرد: ۸۵ موکب‌ استان قزوین در نجف، کوفه، طریق الحسین و کربلا از ۱۷ مهرماه کار خود را آغاز و خدمات لازم را به هم استانی‌ها و زائرین خواهند داد.

مسئول ستاد مردمی اربعین استان قزوین با اشاره به استقرار ۱۴ موکب در طریق الحسین، نجف و کوفه افزود: خدمات این موکب‌ها از ۱۷ مهرآغاز و تا روز اربعین ادامه دارد؛ همچنین در کربلا هم موکب‌ها از ۱۷ مهرتا ۲۹ مهرماه یعنی ۲ روز بعد از اربعین خدمات رسانی خواهند کرد.

خورشیدی با اشاره به همزمانی روز اربعین ایران و عراق ابراز کرد: فعالیت این موکب‌ها از ۱۵ مهرماه در قالب نرم‌افزار اندرویدی که تدوین شده و تمامی آدرس‌ها از طریق جی پی اس روی آن فعال خواهند شد به اشتراک گذاشته می‌شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: زائرین می‌توانند از طریق این نرم افزار به صورت آفلاین به آدرس تمامی موکب‌های استان قزوین به صورت نقطه روی نقشه دسترسی پیدا کنند و با استفاده از نرم افزارهای مسیریاب به موکب‌های مورد نظر دست یابند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول