اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ستاد نکوداشت هفته خبرنگار در استان قزوین تشکیل شود

مدیرخانۀ مطبوعات استان قزوین از تشکیل ستاد نکوداشت هفته خبرنگار در استان قزوین خبر داد.

ستاد نکوداشت هفته خبرنگار در استان قزوین تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی خانۀ مطبوعات استان قزوین؛ هادی درزی رامندی روز چهارشنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین که در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد، اظهار کرد: می‌توان با تشکیل ستاد هفته خبرنگار در استان و بهره‌گیری از ظرفیت تمام دستگاه‌ها به بهترین نحو برای برگزاری جشن روز خبرنگار در 17 مردادماه اقدام کرد.

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین گفت: خوشبختانه مدیریت ارشد استان همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته و بر همکاری دستگاه‌های اجرایی با خانه مطبوعات استان برای برگزاری مطلوب جشن روز خبرنگار تاکید کرده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات جشن روز خبرنگار سال گذشته، افزود: این جشن سال گذشته با برخی حواشی و غوغاهای رسانه ای برگزار شد که چندان زیبنده استان نبود و امیدواریم در سال جاری شاهد چنین مسایلی در فضای رسانه ای استان نباشیم.

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین اذعان کرد: خوشبختانه با همکاری مسؤولان ارشد استان و پیگیری‌های صورت گرفته تعهدات مالی جشنواره روز خبرنگار در سال 97 طی روزهای گذشته محقق شده و به حساب خانه مطبوعات استان واریز شد.

درزی رامندی با اشاره به گلایه برخی مسؤولان روابط عمومی استان از برخی خبرنگارنماها، افزود: امروزه خبرنگاران در عرصه اطلاع‎رسانی و آگاهی بخشی زحمات زیادی را متقبل می‌شوند ولی خبرنگاران حقیقی و فعال در فضای اطلاع رسانی استان بسیار اندک هستند.

این مسؤول با تایید بسیاری از گلایه‌های مسؤولان روابط عمومی‌ها در تعامل با رسانه‌ها، عنوان کرد: البته باید پذیرفت که بسیاری از ضعف‌ها و آسیب‌های موجود در این فضا به نحوه رفتار و تعامل خود روابط عمومی‌ها بازمی‌گردد که امیدواریم با سازوکاری مناسب برای اصلاح آن اقدام شود.

وی در خصوص ارائه بانک اطلاعاتی خبرنگاران و غربالگری اصحاب رسانه استان که مورد درخواست مسؤولان روابط عمومی‌ها بود، بیان کرد: این پایش و غربالگری در دستور کار خانه مطبوعات استان قزوین قرار گرفته است و به زودی با تشکیل جلسه‌ای در این زمینه اقدام خواهد شد.

درزی رامندی درباره گلایه روابط عمومی‌ها از حضور تعداد زیاد خبرنگاران در نشست‌های خبری گفت: می‌توان این مشکل را با تخصیص هدایای درنظر گرفته به خانه مطبوعات یا تحویل هدایا به خبرنگاران واقعی و زحمت‌کش در هر حوزه بعد از برگزاری نشست‌های خبری حل کرد.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر در خصوص تشکیل خانه روابط عمومی‌ها، کج رفتاری برخی رسانه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای خبرنگاران، بازدید روابط عمومی‌ها از رسانه‌های فعال و تجلیل از آنها،رتبه بندی خبرنگاران به بحث و گفت و گو پرداختند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول