رئیس‌جمهور: آمادگی داریم دیپلماسی را در راستای حقوق بین‌الملل ادامه دهیم

️ «ما کاملاً آمادگی داریم دیپلماسی را در راستای حقوق بین‌المللی ادامه دهیم؛ ایران به دنبال جنگ نبوده و نیست و این آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند که تجاوز غیرقانونی را رقم زدند.»— گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و ترکیه | دوشنبه اول تیر ۱۴۰۵
22:31 - 22 ژوئن 2026

1 واکنش
12٫9k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌سیدمحسن کاظمی‌
@user1778065228231 ساعت پیش
در پاسخ به
شیطان بدنبال کشتن هویت ایرانی‌ست، آنوقت حضرات وفاق صحبت از دیپلماسی میکنند.متعهد به سرانجام رساندن این امر شده‌اید.البت که ما ملت دهک بندی شدهبدعهدی شما را در قامت رئیس دیده‌ایم.با وعده‌های آبکی، قاپ رای مردم را به چنگ آوردید.