با امضای پزشکیان، ایران داره میشه مثل لبنان ، که آمریکا هر وقت دلش بخواد به ایران حمله می کنههیچ بازدارندگی در کار نیستآقایون سپاه رای مخالف به نظر فرماندهی کل قوا دادید بااینکه هزاربار قائد شهید گفته بود هزینه سازش بیشتر از مقاومته،
Replying toوزارت خارجه : آمریکا به توافقش پایبند نیست !!! عجب ؟ از ترامپ پدوفیلیقاتل رهبر قاتل شهید سلیمانی قاتل سرداران قاتل ماکان توقع وفای به عهد دارین ؟ تو کدوم دنیا و هزاره زندگی می کنید ؟
Replying toچارهای جز ساخت بمب اتم نیست؛ از تهدید اتمی ترامپ تا مذاکره صحیح
در دوران گذار به نظم جدید، ایران راهی جز رسیدن به بازدارندگی اتمی ندارد تا گزینه نظامی برای اشغال و تجزیه ایران از روی میز برداشته شود. برای رسیدن به آرامش مورد نياز ایران حتمآ باید به بازدارندگی هستهای برسد تا مطمئن بشود بقیه مسائل از مذاکره حل میشه. تنها در این صورت است مذاکره از موضع درست می توا…Show moreShow this thread
Replying toهشدار؟چراهشدار؟بزنید .بخدا نابودمون میکنند.دارند یواش یواش کل رادارها کل نقاط مهم رو میزنند .بعدش چه؟بزنید گول نخورید.
Replying toیوسف پزشکیان، پسر رییس جمهور،در ابراز فضلی جدید مجددا بر امر #وحدت تاکید دارد و هشتگ #اتحاد_مقدس را بولد کرده است.آقازاده محترموحدت قطعا راه نجات همه ملت هاست اما سوال اینجاست وحدت حول چی و برچه محوری؟حول غربگدایی و آویزان شدن به #غرب برای #توافق و #مذاکره ذلت بار و تکرار برجامی دیگر؟قطعا وحدت م…Show more
Replying toقششششنگ این اخطار ها داره عادت میشه توی همین فارس تو همین ۱ماه اخیر بالغ بر ۵بار از این اخطار های نهایی و خورد پننده زیاد دیدیم و شنیدیمدیگه لوس شده داستان
Replying toاین تفاهمنامه بین روسای جمهوری را از روش کپی بگیرید بچسبانید روی بدنه موشک های نقطه زن بعد شلیک کنید .
جناب قالیباف عراقچی و پزشکیانتوافقنامه با دشمن تروریست را بزارید در کوزهجناب قالیباف بازهم معتقد هستی لانچر ها باید جمع بشود؟
Replying toچرا اینجا این قدر توییت منفی می زنند؟ اینهایی که اینجا منفی بافی می کنند می تونند آمار بدن قبل از این توافق،و با شروع محاصره دریایی، فروش نفت ایران چقدر شده بود؟آمریکایی ها زر مفت زدن، تو دهنیش رو هم خوردن.هیچ کشتیی با حمله امریکا ،احساس رد شدن امن از تنگه هرمز نمی کنه اما از تهدید سپاه قطعا حساب می
Replying toقبلاً هشدار داده اید، اصلاً در بند یک تفاهمنامه هشدار آمده ، تعلل شما آمریکا و اسرائیل را گستاخ کرده، ای کاش مسئولین سیاسی ما کمی شجاع بودند!!!
Replying toآمریکا به تعهدات خود پایبند نیست شما هم نباشید . مگر نگفتید اقدام در مقابل اقدام تعهد در برابر تعهد . لبنان تنگه هرمز اموال که بازی در می آورند اینهمه تجهیزات که دارد به منطقه می آورد
Replying toبر یکبار شده حمله ای تمام عیار کنیم و شر این شیطان را و اون سگ هارش را بر کنید.ان شاااله