با امضای پزشکیان، ایران داره میشه مثل لبنان ، که آمریکا هر وقت دلش بخواد به ایران حمله می کنههیچ بازدارندگی در کار نیستآقایون سپاه رای مخالف به نظر فرماندهی کل قوا دادید بااینکه هزاربار قائد شهید گفته بود هزینه سازش بیشتر از مقاومته،
@user1708416375523 ساعت پیشدر پاسخ بهوزارت خارجه : آمریکا به توافقش پایبند نیست !!! عجب ؟ از ترامپ پدوفیلیقاتل رهبر قاتل شهید سلیمانی قاتل سرداران قاتل ماکان توقع وفای به عهد دارین ؟ تو کدوم دنیا و هزاره زندگی می کنید ؟
@user17091012312320016443 ساعت پیشدر پاسخ بهچارهای جز ساخت بمب اتم نیست؛ از تهدید اتمی ترامپ تا مذاکره صحیح
در دوران گذار به نظم جدید، ایران راهی جز رسیدن به بازدارندگی اتمی ندارد تا گزینه نظامی برای اشغال و تجزیه ایران از روی میز برداشته شود. برای رسیدن به آرامش مورد نياز ایران حتمآ باید به بازدارندگی هستهای برسد تا مطمئن بشود بقیه مسائل از مذاکره حل میشه. تنها در این صورت است مذاکره از موضع درست می توا…نمایش بیشترنمایش گزارش
@yawashyavash3 ساعت پیشدر پاسخ بههشدار؟چراهشدار؟بزنید .بخدا نابودمون میکنند.دارند یواش یواش کل رادارها کل نقاط مهم رو میزنند .بعدش چه؟بزنید گول نخورید.
@Sarbazevelayatmadar2 ساعت پیشدر پاسخ بهیوسف پزشکیان، پسر رییس جمهور،در ابراز فضلی جدید مجددا بر امر #وحدت تاکید دارد و هشتگ #اتحاد_مقدس را بولد کرده است.آقازاده محترموحدت قطعا راه نجات همه ملت هاست اما سوال اینجاست وحدت حول چی و برچه محوری؟حول غربگدایی و آویزان شدن به #غرب برای #توافق و #مذاکره ذلت بار و تکرار برجامی دیگر؟قطعا وحدت م…نمایش بیشتر
@RoozbahaniS68672 ساعت پیشدر پاسخ بهقششششنگ این اخطار ها داره عادت میشه توی همین فارس تو همین ۱ماه اخیر بالغ بر ۵بار از این اخطار های نهایی و خورد پننده زیاد دیدیم و شنیدیمدیگه لوس شده داستان
@user1733572773472 ساعت پیشدر پاسخ بهاین تفاهمنامه بین روسای جمهوری را از روش کپی بگیرید بچسبانید روی بدنه موشک های نقطه زن بعد شلیک کنید .
@user17091015739850077361 ساعت پیشجناب قالیباف عراقچی و پزشکیانتوافقنامه با دشمن تروریست را بزارید در کوزهجناب قالیباف بازهم معتقد هستی لانچر ها باید جمع بشود؟
@Poorsina1 ساعت پیشقالیباف دیگه توییت هم نمیزنه . عراقچی هم دو تا خودکار دیگه رفته خریده .
@user170910003143772315251 دقیقه پیشدر پاسخ بهچرا اینجا این قدر توییت منفی می زنند؟ اینهایی که اینجا منفی بافی می کنند می تونند آمار بدن قبل از این توافق،و با شروع محاصره دریایی، فروش نفت ایران چقدر شده بود؟آمریکایی ها زر مفت زدن، تو دهنیش رو هم خوردن.هیچ کشتیی با حمله امریکا ،احساس رد شدن امن از تنگه هرمز نمی کنه اما از تهدید سپاه قطعا حساب می
@user1775494958448 دقیقه پیشدر پاسخ بهقبلاً هشدار داده اید، اصلاً در بند یک تفاهمنامه هشدار آمده ، تعلل شما آمریکا و اسرائیل را گستاخ کرده، ای کاش مسئولین سیاسی ما کمی شجاع بودند!!!
@user17820018901736 دقیقه پیشدر پاسخ بهآمریکا به تعهدات خود پایبند نیست شما هم نباشید . مگر نگفتید اقدام در مقابل اقدام تعهد در برابر تعهد . لبنان تنگه هرمز اموال که بازی در می آورند اینهمه تجهیزات که دارد به منطقه می آورد
@user170910010698430255511 دقیقه پیشدر پاسخ بهبر یکبار شده حمله ای تمام عیار کنیم و شر این شیطان را و اون سگ هارش را بر کنید.ان شاااله