پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت

رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران و روز طبیعت پیامی صادر کردند و بر اهمیت پاسداشت این دو مناسبت در تقویت هویت ملی و توجه به ارزش‌های اسلامی و فرهنگی تأکید کردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران و روز طبیعت پیامی صادر کردند و بر اهمیت پاسداشت این دو مناسبت در تقویت هویت ملی و توجه به ارزش‌های اسلامی و فرهنگی تأکید کردند.متن این پیام به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم هُوَ اَنشَأَََکُم مِنَ الارضِ وَاستَعمَرَکُم فیها ملت قهرمان ایران نوروز امسال را با حماسه و غیرت عجین کرده‌اند و پس از گرامیداشت دوازدهم فروردین ـ روز جمهوری اسلامی ایران ـ به استقبال روز طبیعت می‌روند. اکنون که دشمن زبون و بی‌رحم آمریکایی و صهیونی، حدّ و مرز انسانی، اخلاقی، و حیاتی در دَدمنشی خود ندارد و حتی فضاهای طبیعی و زیست‌محیطی میهن عزیزمان را نیز مورد هجوم و آسیب قرار داده است، هر حرکتی در مسیر گسترش آبادانی و ساختن آینده درخشان ایران، اقدامی شایسته و بایسته است. از جمله این کارهای پسندیده آن است که آحاد مردم در همه شهرها و روستاها با کمک یکدیگر و با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، از روز طبیعت تا پایان بهار خصوصاً روزهای فروردین ماه به کاشت درختان مُثمِر و نیز مراقبتهای بعدی مورد نیاز اقدام کنند.دیوصفتان کودک‌کش آمریکایی و صهیونیستی، نونهالان مدرسه شجره طیبه را وحشیانه به شهادت رساندند؛ اما ملت ایران به نیّت همه شهدا، خصوصاً شهدای جنگ تحمیلی سوم، نهال امید را در پهنه سرزمین خود غرس می‌کند تا هر یک از این نهال‌ها در سالهای آینده به شجره‌ای طیبه و درختی پرثمر تبدیل شود، ان‌شاءالله. سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای۱۲/فروردین/۱۴۰۵
22:35 - 12 فروردین 1405




122 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌سید حسین منتظر المهدی‌
@asedhossein12 فروردین 1405
در پاسخ به
دست خدا عیان شدخامنه ای جوان شد

تصویر نمایه‌ی ‌سید حسین منتظر المهدی‌
@asedhossein12 فروردین 1405
در پاسخ به
انشالله مراسمی برا امام خامنه ای میگیریم که دنیا انگشت بر دهان بمونه

تصویر نمایه‌ی ‌ایرانلو‌
@Iranlo12 فروردین 1405
در پاسخ به
لبیک یا خامنه ای لبیک یا خامنه ایبه امید خدا پیروزی در میدان نبرد و حکمرانی ابدی جهانی به دستان سپاهیان اسلام رقم میخورد و مذاکره کنندگان را بر سر جای خود مینشانیم و میخ را بر تابوت دشمنان میزنیمالله اکبر خامنه ای رهبر

@user1773335808012 فروردین 1405
در پاسخ به
دست خدا برسرما خامنه ای رهبرما

تصویر نمایه‌ی ‌...ـــ ...--‌
@motevaselian12 فروردین 1405
در پاسخ به
جشن پوریم...جشن ایرانی کشی یهودیان در دوران خشایار شاه هخامنشی...یهودی ها در طول تاریخ دنبال آدم کشی بودند ...

تصویر نمایه‌ی ‌مسعود اژه‌ای‌
@MasoudEjei12 فروردین 1405
در پاسخ به
به امید غرس نهال در قدس

تصویر نمایه‌ی ‌☫سرباز رهبری🇮🇷‌
@Sarbaz_rahbari12 فروردین 1405

نکته تبیینی شماره۱ سرباز رهبری🇮🇷به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران🇮🇷 حتماً کامل بخوانید‼️👇

🔴نکته‌ای بسیار مهم در مورد جمهوری اسلامی، حتماً کامل بخوانید‼️👇🔸جمهوری اسلامی چیزی است که دشمنانش، چه داخلی و چه خارجی، اسرائیل و دولت آمریکا و کشورها و دولت هایی که با این شیاطین هستن و همچنین هم پیمانانشان امثال پهلوی و رجوی و منافقین و وطن فروشان و سلطنت طلب ها که خون هزاران هزار ایرانی روی …نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌محمد نصیری‌
@Nasirieng12 فروردین 1405
در پاسخ به
الله اکبر به این تفکر پاینده و رو به جلو

تصویر نمایه‌ی ‌کانگوروپرس (ویژه استرالیا)‌
@kangarooPress12 فروردین 1405
این کشورهای عربی ***** از خداشون آمریکا نفت و برق رو بزنه تا ایران ازشون هزارسال عقب بیافته...در چنین شرایطی که امیدوارم رخ ندهد، باید جرشون بدیم...

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@Kazemi140412 فروردین 1405
در پاسخ به
اینکه در اوج جنگ، رهبری عزیز کاشت نهال را نماد آبادانی و امید می‌دادند، یعنی با ایمان و اعتقاد به نصرت الهی، میدانند به زودی ما در این جنگ پیروز خواهیم شداین افق دید حضرت آقاست...

تصویر نمایه‌ی ‌نقطه‌
@Noghte_nn12 فروردین 1405
در پاسخ به
خوابم میاد ولی حوصله ندارم بخوابمچه کنم ؟

@AaaaahVatan12 فروردین 1405
در پاسخ به
هیهات من الذله. انشالله ظفر با ماستانشالله با تدبیر شما و مسئولین و با استفاده از تجارب جنگ اتفاقاتی در کشور میفته و این پیچ و نگرانی های اقتصادی رو طوری رد کنیم که عزیزانی که به حق از حکومت گلایه مند شدند و یا ترک وطن کردند هم دوباره منسجم و همدل میشن به کوری چشم دشمنان وطن.

تصویر نمایه‌ی ‌سارا‌
@user1772896520112 فروردین 1405
در پاسخ به
پیشنهاد خیلی خوبی هست کاشت نهال👏👏👏

@AaaaahVatan12 فروردین 1405
در پاسخ به
ضمنا از حسین کاظمی عزیز هم حلالیت میخوام. شاید هرزگاهی بدون منظور شوخی باهاش کرده باشم. مطمئنم انسان سالمی هستند و دغدغه وطن دارن منتهی به روش خودشونتهش هممون هموطن هستیم و آرزومون یه زندگی نرمال هست و اینکه شرمنده خانواده نباشیم.

تصویر نمایه‌ی ‌هدي حداد‌
@H_h_Y12 فروردین 1405
در پاسخ به
به روي چشم ♥️🙏🏼

تصویر نمایه‌ی ‌تیمار‌
@Miooooo12 فروردین 1405
در پاسخ به
من فردا میکارم

تصویر نمایه‌ی ‌اتاق خبر آمریکا‌
@USANR12 فروردین 1405
در پاسخ به

@user1772348500112 فروردین 1405
در پاسخ به
آخه این چه عکسیه گذاشتید شما که اینترنتون قطع نیست