«رئیسی» و «بن سلمان» دیدار و گفتوگو کردند
رئیس جمهوری اسلامی ایران و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی با یکدیگر دیدار و گفتوگو کردند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در حاشیه اجلاس اضطراری سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی درباره جنگ غزه در «ریاض»، عصر امروز (شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲) آیتالله سید ابراهیم رئیسی و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی با یکدیگر دیدار و گفتوگو کردند. در این ملاقات، توسعه روابط دوجانبه و همکاریهای منطقهای، مورد گفتوگو و تاکید قرار گرفت و طرفین توافق کردند در آینده به تفصیل موضوعات دوجانبه و مسائل منطقهای را مورد بررسی دهند. آیتالله رئیسی در بدو ورود به ریاض هم با «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر دیدار و گفتوگو کرد. پایان پیام/
17:25 - 20 آبان 1402