رئیس سازمان انرژی اتمی به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌رود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی امروز به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌آید تا درباره مذاکره با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توضیحاتی را ارائه دهد.
سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: با توجه به سفر گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران و گفتگوی  وی با مقامات کشورمان به ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی، امروز (یکشنبه 14 اسفند) جلسه‌ای با حضور محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در کمیسیون امنیت  ملی مجلس برگزار می‌شود و ایشان در این رابطه توضیحاتی را ارائه خواهند کرد. فلاحی افزود: محور این جلسه، ارائه گزارش رئیس سازمان انرژی اتمی به کمیسیون و طرح نظرات و پیشنهادات نمایندگان خواهد بود. پایان پیام/
محمد اسلامی
11:52 - 14 اسفند 1401

0 بازدید