وزیر اطلاعات: بهبود معیشت مردم از اولویت‌های دولت است/ دسترسی به ذخایر ارزی بیش‌تر شده

وزیر اطلاعات گفت: توجه به معیشت مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است که خوشبختانه امروز به رغم همه فشارها، دسترسی نظام به ذخایر ارزی بیش‌تر شده و در فروش نفت با مشکلات کم‌تری مواجهیم.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات طی سخنانی در شورای اداری استان لرستان گفت: لرستان در حوزه‌های مختلف نیازمند همت مسئولانی است که جهادی فکر، عمل و خدمت کنند. وی ادامه داد: لرستان مسئولان خوب و نمایندگان فعالی دارد که ان‌شاءالله با جدیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را پیگیری نمایند تا به نتیجه برسد. وزیر اطلاعات تاکید کرد: توجه به معیشت مردم و توسعه زیر ساخت‌ها که تامین کننده معیشت مردم باشد از اولویت‌های دولت سیزدهم است که خوشبختانه امروز به رغم همه فشارها، دسترسی نظام به ذخائر ارزی بیشتر شده و در فروش نفت با مشکلات کمتری مواجه هستیم. حجت الاسلام خطیب گفت: وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند شرایطی که زمینه انحصار را برای عده‌ای فراهم کرده است از بین ببرد. انتهای پیام/
خطیب
20:36 - 24 دسامبر 2021

2 بازنشر
36 بازدید



1 پاسخ