تغییرات در هیات رئیسه کمیسیون انرژی/ حسنوند و نخعی رئیس و سخنگو شدند
هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در اجلاسیه دوم انتخاب شده و بر همین اساس فریدون حسنوند رئیس و نخعی سخنگو شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رای گیری انتخاب هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز (سهشنبه اول تیر) انجام شده و اعضای جدید شناخته شدند. بر همین اساس فریدون حسنوند با انتخاب اعضا، رئیس کمیسیون انرژی شد. ساعدی و مرادی هم نواب اول و دوم کمیسیون انرژی انتخاب شدند. حسین زاده و رحیمی هم دبیران این کمیسیون شدند. همچنین نخعی هم سخنگوی کمیسیون انرژی انتخاب شد. انتهای پیام/
15:00 - 1 تیر 1400