تغییرات در هیات رئیسه کمیسیون انرژی/ حسنوند و نخعی رئیس و سخنگو شدند

هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در اجلاسیه دوم انتخاب شده و بر همین اساس فریدون حسنوند رئیس و نخعی سخنگو شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رای گیری انتخاب هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه اول تیر) انجام شده و اعضای جدید شناخته شدند.  بر همین اساس فریدون حسنوند با انتخاب اعضا، رئیس کمیسیون انرژی شد.  ساعدی و مرادی هم نواب اول و دوم کمیسیون انرژی انتخاب شدند.  حسین زاده و رحیمی هم دبیران این کمیسیون شدند. همچنین نخعی هم سخنگوی کمیسیون انرژی انتخاب شد.  انتهای پیام/
کمیسیون انرژی مجلس
15:00 - 1 تیر 1400

0 بازدید