مراسم عزاداری شهادت امام سجاد(ع) در آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام زین‌العابدین، امام سجاد(ع)، مراسم عزاداری و سوگواری آن امام همام در آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، این مراسم شامگاه جمعه پنجم تیرماه ۱۴۰۵، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با حضور عاشقان و ارادتمندان اهل‌بیت(ع) در آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) واقع در بلوار پانزده خرداد برگزار شد. حجت‌الاسلام دکتر خرمی در این مراسم پیرامون سیره، شخصیت و آموزه‌های حضرت امام سجاد(ع) سخنرانی کرد و کربلایی علی حیدری نیز با مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی، به ذکر مصائب چهارمین امام شیعیان پرداخت. این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و مقام حضرت زین‌العابدین(ع)، ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و بهره‌مندی معنوی عزاداران برگزار شد.
21:28 - 5 تیر 1405

1 واکنش
20٫1k بازدید