درست است.حفظ بدبینی به دشمن و تولید قدرت در فضای اتحاد و تاب آوری وسیاست اقتصادی عدالت محور چاره کار است.
@user17333244294123 خرداد 1405در پاسخ بهدرست است.حفظ بدبینی به دشمن و تولید قدرت در فضای اتحاد و تاب آوری وسیاست اقتصادی عدالت محور چاره کار است.
@user17748210187823 خرداد 1405در پاسخ به وhttps://farsnews.ir/yamahdi_313_61/1781282465424111532مشکل ما ایمان مسئولین هستدر پاسخ بهآفرین به این تحلیل...
۸ MB
@user17084163755223 خرداد 1405در پاسخ بهشخص قالیباف و ذوالقدر جواب دهند چرا به صورت دیکتاتوری مجلس را تعطیل کردتد و اجازه ندادند قانون مدیریت تنگه تصویب شد چرا در برابر قطعنامه حکام سکوت کردند و هیچ عکس العملی نشان ندادند چرا اجازه بررسی خروج از ان پی تی را ندادند واقعا دیپلماسی باز هم از مردم با بصیرت عقب ماند
@user170910006336675733023 خرداد 1405در پاسخ بهمسئولا مذاکره و بدیم بره ب هرقیمتی میخان توافق کنن کاریم ب تضمین ندارن . ترامپ علنی میگه پولی ب ایران نمیدم اینا میگن اموالمون آزاد میشه ! این همه اشتیاق واسه امضای متنی ک تسلیم ماست واس چیه نمیدونم . همه میدونیم آمریکا ن پولی میده ن تحریم برمیداره ن جنگ تموم میشه
@user170910006336675733023 خرداد 1405در پاسخ بهوزیر امور خارجه میگه جزئیاتو نمیگیم تا اسرائیل متوجه نشه :) یعنی مردم نمیفهمن ک آمریکا و اسرائیل واو ب واوشو باهم هماهنگن؟ خیلی راحت ب شعورو عقل و فهم مردم توهین میکنه.میخاین ب هر قیمتی توافق کنیدو زنده بمونید دیگه چرا عقل وشعورو سرمیبرید.این توافق مقدماته نابودیه ایرانه
@user17812546368823 خرداد 1405در پاسخ بهاین توافق نیم بند اجرا شود برجامیون گوش ها را کر میکنند ! اگر آمریکا مثل همیشه دبه کند برجامیون به اسم قالیباف تمام میکنند ! کلا تو این ۵۰ سال همیشه کارشان حیله و فتنه برای چاپیدن بوده است !
@user170909998360379621923 خرداد 1405در پاسخ بهالبته بقول جردن پیترسون ما توافق نمی کنیم چون به هم اعتماد داریم ما توافق می کنیم چون هم من گرگ درون تو را میشناسم هم تو ولی میخواهیم زندگی کنیم
@Amirhossein_ja23 خرداد 1405در پاسخ بهالان ظاهرا" ایران بطور ضمنی برای رقیق سازی اورانیوم در آینده تعهد داده است آیا آقای عراقچی نمیداند ما در حال جنگ هستیم و ممکن است بعد از انجام این کار توسط ما خدای ناکرده آنها بعد از اطمینان از نداشتن اورانیوم غنی شده به ما حمله اتمی کنند ؟
@Amirhossein_ja23 خرداد 1405در پاسخ به ومطالبه عمومی برای حفظ ذخایر راهبردی اورانیوممطالبهمطالبه عمومی برای حفظ ذخایر راهبردی اورانیوم
گمانه زنی هایی وجود دارد در صورت رقیق شدن و یا انتقال اورانیوم غنی شده به کشور ثالث احتمال حمله اتمی به ایران به دلیل از بین رفتن احتمال پاسخ اتمی از سوی ایران بسیار افزایش پیدا میکند خواهشمندیم مسئولان محترم سرنوشت این اورانیوم باقی مانده را به سرنوشت حدود یازده تن اورانیوم نابود شده ای ایران در قرارداد برجام دچار نکنند.
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Amirhossein_ja23 خرداد 1405در پاسخ بهمتاسفانه اصلاح طلبان حاکم فضائی را بوجود آورده اند که علاوه بر دشمن باید مراقب آنها نیز باشم تا خدای ناکرده به کشور آسیب نرسد لطفا" در پویش👇شرکت کنید ولینک آنرا در خبرهای دیگر نشر دهید