اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیام‌های تبریک رؤسای کشورهای قطر، بحرین و کویت به رئیس‌جمهور برگزیده

رؤسای سه کشور بحرین، کویت و قطر با ارسال پیام‌هایی جداگانه به رئیس‌جمهور برگزیده ایران، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند.

پیام‌های تبریک رؤسای کشورهای قطر، بحرین و کویت به رئیس‌جمهور برگزیده

به گزارش خبرگزاری فارس، شیخ «حمد بن خلیفه آل‌ثانی»، امیر قطر با ارسال پیام تبریکی به «حسن روحانی»، رئیس جمهوری منتخب پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و انتخاب حسن روحانی را بیانگر خواست مردم ایران به اجرای تغییر و تحول در کشور دانست.

در همین راستا ولی‌عهد و نخست وزیر و وزیر خارجه قطر نیز با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی رئیس جمهوری منتخب را تبریک گفتند.

همچنین شیخ «صباح الأحمد الجابر الصباح»، امیر کویت نیز با ارسال پیامی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت

در این پیام امیر کویت با اشاره به دوستی دو کشور و ملت کویت و ایران ابراز امیدواری کرد، این روابط در خدمت منافع مشترک گسترش یابد.

در همین راستا ولی‌عهد و رئیس پارلمان کویت نیز با ارسال پیام جداگانه‌ای پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

از سوی دیگر شیخ «حمد بن عیسی آل خلیفه»، امیر بحرین نیز با ارسال پیامی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

در این ارتباط ولی‌عهد و نخست وزیر بحرین نیز با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفتند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول