اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

احتمال حضور «مجید دوستعلی» در کرمان جدی‌تر شد

مجید دوستعلی که از حوزه انتخابیه تهران برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده، در گفت‌وگو با فارس از احتمال تغییر حوزه انتخابیه و حضور خود در کرمان سخن گفت.

احتمال حضور «مجید دوستعلی» در کرمان جدی‌تر شد

 دکتر مجید دوستعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از احتمال حضورش در کرمان سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه کار برای مردم کرمان از علاقه‌های همیشگی من بوده است، اظهار داشت: در فرصت باقی مانده تصمیم خود را نهایی می‌کنم.

این فعال سیاسی ادامه داد: بنده به اصرار جمعی از دوستان تهران در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کردم، پس از اینکه جمعی از نیروهای انقلابی کرمان از این موضوع باخبر شدند، اصرار کردند که حوزه انتخابیه خود را تغییر دهم.

وی افزود: به تدریج این دعوت‌ها به‌ویژه از طرف دوستان متدین و انقلابی، عمومی‌تر و گسترده‌تر شد، بطوریکه هم روی تصمیم فردی من تاثیر مثبت گذاشته و هم دوستان تهران را تا حد زیادی متقاعد کرده است. ان‌شاءالله به‌زودی موضوع را جمع‌بندی کرده و تصمیم نهایی خود را اعلام خواهم کرد.

به گزارش فارس: مجید دوستعلی بین سالهای ۸۶ تا ۸۹ دبیر هیأت دولت بوده، در سال ۸۹ قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده و در دوره‌ای هم معاونت حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) را برعهده داشته است.

همچنین دوستعلی با مدرک دکترای حقوق، بازرسی قضایی سازمان بازرسی کل کشور در استان کرمان، قاضی دادگاه‌های عمومی کرمان، معاون دادستان استان کرمان، قاضی دادگاه‌های تجدید نظر استان تهران و دبیری هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول