اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن

جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی بار دیگر با نقض حریم یمن یک منطقه در غرب این کشور را مورد حمله قرار دادند.

حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه یمنی «المسیره»، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به غرب این کشور خبر داد.

المسیره گزارش داد که آمریکا و انگلیس بار دیگر با نقض حریم هوایی یمن شهرستان «التحیتا» در استان الحدیده (غرب یمن) را هدف حمله قرار داده‌اند.

منابع یمنی درباره میزان خسارات وارده به تأسیسات این کشور و تلفات احتمالی جزئیات بیشتری منتشر نکرده‌اند.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز تا لحظه انتشار این گزارش به اخبار منتشرشده در این خصوص واکنشی نشان نداده و آن را رد یا تایید نکرده است.

حملات به خاک یمن پس از آن آغاز شد که نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم فلسطین به هیچ کشتی اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی بود، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را ندادند.

آمریکا نیز در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داد و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حملات جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به خاک یمن گفته بود که این تجاوزات باعث نخواهد شد نیروهای مسلح یمن از مأموریت حمایت از مردم غزه دست بردارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول