اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صرفه‌جویی ۶۰۰ میلیارد ریالی در اجرای پروژه‌های منطقه شمال

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمال از صرفه‌جویی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریالی در انجام پروژه‌های کلان این منطقه طی سال‌جاری خبر داد.

صرفه‌جویی ۶۰۰ میلیارد ریالی در اجرای پروژه‌های منطقه شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمدمهدی جامعی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمال از صرفه‌جویی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریالی در انجام پروژه‌های کلان این منطقه طی سال‌جاری خبرداد.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی و جهادی پرسنل این منطقه در اجرای سیاست‌های صنعت انتقال نفت کشور گفت: در سال‌جاری یکی از وظایف تعیین شده را توجه به موضوع صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرایی و مصرف بهینه منابع و اعتبارات قرار دادیم، به همین منظور در پروژه‌های بزرگ منطقه در سالجاری برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و اجرا شد.

جامعی پروژه اتصال نیروگاه آذرخش علی آباد به شبکه خطوط لوله نفتی صنعت انتقال نفت ایران را مهمترین پروژه منطقه شمال در سالجاری اعلام کرد و افزود: همکاران ما در منطقه شمال با اجرای ۲ پروژه سوخت‌رسانی به نیروگاه آذرخش علی آباد و نیروگاه شهید سلیمی نکا عملکرد درخشانی در پروژه کلان سوخت‌رسانی به ۱۱ نیروگاه کشور داشته اند.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمال خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه نیروگاه علی آباد با تمهیدات انجام شده و اجرای آن با تجهیزات عمدتا ساخت شرکت‌های دانش بنیان و صنعتی کشور توسط منطقه شمال، شاهد توجه بیش از پیش به تولید داخلی و اعتماد به توان متخصصان ایرانی بوده‌ایم.

جامعی افزود: انتقال بی‌وقفه، بدون حادثه و مستمر فرآورده‌های نفتی با هدف تامین رفاه و آسایش مردم و صرفه جویی در اجرای پروژه‌ها، مهم‌ترین دستاورد منطقه شمال در سالجاری بوده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول