اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

22 مجموعه تولیدی هرمزگان نشان اقتصاد مقاومتی می گیرند +فیلم

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه هرمزگان گفت: برنامه ریزی شده تا نشان اقتصاد مقاومتی در قالب جشنواره ویژه ای به 22 مجموعه تولیدی و صنعتی در بخش دولتی و خصوصی اهدا شود.

22 مجموعه تولیدی هرمزگان نشان اقتصاد مقاومتی می گیرند +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ ارسلان شهبازی مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان امروز در نشست خبری اظهار کرد: برنامه ریزی شده تا نشان اقتصاد مقاومتی در قالب جشنواره ویژه ای به 22 مجموعه تولیدی و صنعتی در بخش دولتی و خصوصی اهدا شود.

به گفته وی، این 22 واحد صنعتی و تولیدی با رویکرد مردمی سازی اقتصاد، معرفی الگوهای برتر واحدهای مختلف تولیدی و هدایت واحدهای تولیدی به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی معرفی و تجلیل می شوند تا تجربیات آنان در عرصه های مختلف مورد الگوگیری قرار گیرد.

 

 

شهبازی با بیان این که این جشنواره در روز 30 بهمن ماه از ساعت 8:30 در سالن اجتماعات شرکت گاز هرمزگان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره تلاش شده تا طی بازدید 25 ارزیاب دوره دیده از واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی استان، بر اساس شاخص ها و سنجه هایی نظیر موفقیت در صادرات، تجاری سازی علم و فناوری، بومی سازی تولید، نظام مالی سالم و مقابله با تحریم ها و ... 22 واحد برتر از جمله 10 واحد در شهرستان ها شناسایی و تجلیل شوند که در مرحله استانی از 22 واحد برتر تجلیل و 1 تا 2 واحد نیز به جشنواره ملی راه می یابند.

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان همچنین تصریح کرد: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان صمت هرمزگان، استانداری هرمزگان و شرکت شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در برگزاری این جشنواره مهم با سازمان بسیج کارگران و کارخانجات همکاری دارند.

شهبازی در پایان گفت: یادواره شهدای کارگری نیز با ویژه برنامه های متنوعی در جوار این جشنواره اقتصاد مقاومتی برپا خواهد شد که حضور میهمانان ملی و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس، زینت بخش این محفل است.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول