اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«خانه ملت» به شبهات انتخاباتی مخاطبان پاسخ می‌دهد

برنامه رادیویی «خانه ملت» اهداف و عملکرد تشکیل مجلس شورای اسلامی را بازگو می‌کند. این برنامه با هدف بررسی جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 18:30 به روی آنتن رادیو معارف می‌رود.

«خانه ملت» به شبهات انتخاباتی مخاطبان پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ویژه برنامه انتخاباتی «خانه ملت» با هدف بررسی جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 18:30 روی آنتن رادیو معارف می‌رود. روح‌الله اسماعیلی، تهیه‌کننده برنامه رادیویی برنامه خانه ملت در این باره گفت: برنامه رادیویی خانه ملت ضمن تشریح وظایف مجلس شورای اسلامی کارکردهای مجلس را واکاوی کرده و اهداف آن را به سمع شنوندگان رادیو معارف می‌رساند.

وی افزود: کارشناس این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقرزاده، عضو هئیت علمی موسسه حضرت امام خمینی (ره) است. او از چهره‌های شناخته ‌شده در حوزه سیاسی و رسانه است و با اشرافی که کارشناس برنامه به مباحث سیاسی روز کشور دارد، به محتوای برنامه غنا بخشیده و با بازخوردی که از مخاطبان برنامه دریافت کردیم، مباحث این برنامه در زمینه آگاهی‌بخشی توانسته نظر مخاطبان را جلب کند.

تهیه‌کننده برنامه رادیویی خانه ملت در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت و شور و نشاط انتخاباتی و تاثیری که برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بر روی مخاطب دارد، گفت: در این برنامه می‌کوشیم از مباحث کارشناسی نهایت بهره را ببریم. 

اسماعیلی افزود: در خانه ملت به خواسته‌ها و شبهاتی که در ذهن مخاطب به واسطه هجوم بی‌وقفه فضای مجازی ایجاد شده، پاسخ می‌دهیم و با دنبال کردن موضوعات مهم روز کشور شاهد مشارکت فعال شنوندگان هستیم. 

وی ادامه داد: اعتقاد دارم اگرشنونده دغدغه‌های مردم باشیم، می توانیم اعتمادسازی کرده و دیگر شاهد هجوم بی امان فضای مجازی نباشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول