اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز جشنواره موسیقی فجر از فردا در کرمانشاه

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: موسیقی فجر کرمانشاه از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه در مجموعه فرهنگی و هنری انتظار برگزار می‌شود.

آغاز جشنواره موسیقی فجر از فردا در کرمانشاه

جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برگزاری جشنواره موسیقی فجر، اظهار کرد: همزمان با سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر میزبان جشنواره موسیقی فجر کرمانشاه هستیم.

وی زمان برگزاری موسیقی فجر کرمانشاه را از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه در مجموعه فرهنگی و هنری انتظار واقع در میدان آزادگان اعلام کرد و گفت: این جشنواره که در دو بازده زمانی ۱۴ الی ۱۸ و ۱۹ الی ۲۲ برگزار می‌شود و حضور برای علاقمندان رایگان است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این جشنواره میزبان گروه‌های موسیقی از شهرستان‌های استان کرمانشاه و همچنین استان لرستان، کردستان، ایلام و همدان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه اجرای موسیقی خیابانی و ارکستر سمفونیک خیابانی را در روزهای تعطیل آخر هفته تا ماه رمضان در معابر و اماکن عمومی شهر در دستور کار داریم.

پایان پیام/۸۱۰۱۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول