اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۲۳ بهمن نتیجه ناکامی دشمن در عملیات‌های مختلف بود

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: رژیم بعث پس‌از ناکامی در عملیات کربلای ۵، دست به کشتار ورزشکاران بی‌دفاع زدند و ۲۳ بهمن نتیجه ناکامی دشمن در عملیات‌های مختلف بود.

۲۳ بهمن نتیجه ناکامی دشمن در عملیات‌های مختلف بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در آئین گرامیداشت سالروز بمباران زمین فوتبال چوار و شهادت شماری از ورزشکاران این شهرستان، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم قدرشناس در این آئین معنوی، گفت: ۲۳ بهمن نتیجه ناکامی دشمن در عملیات‌های مختلف بود.

وی افزود: رژیم بعث پس از شکست در عملیات کربلای پنج، در اوج ذلالت دست به کشتار ورزشکاران و شهروندان بی دفاع زد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، ادامه داد: برگزاری این مراسم، قدردانی از مردمانی است که مرزدار این خاک و همواره پای نظام و کشور ایستاده‌اند.

شاکرمی خاطرنشان کرد: جنایات اسرائیل در فلسطین، غزه و لبنان، اسرائیل، انگلیس و آمریکا در عراق به نوعی تقسیم وظیفه بین دشمنان برای کشتار مسلمانان است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، بیان کرد: آمادگی، اقتدار و حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن یاس و ناامیدی را در اردوی دشمن حکم‌فرما کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری گفت: از تمامی نامزدهای انتخاباتی که تنور انتخابات را داغ کرده‌اند، می‌خواهم با رعایت اخلاق انتخاباتی موجبات حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ ۲۳ بهمن ۱۳۶۵ هواپیماهای رژیم بعث عراق زمین فوتبال چوار را بمباران کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول