اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهرستان افتتاح شد

ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهرستان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهرستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهرستان همزمان با دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در آیین بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: این پروژه با زیر بنای ۸۵۰ متر مربع دارای سالن اجتماعات، کتابخانه، اتاق های قصه‌گویی، رباتیک، کارگاه نقاشی و سفالگری است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مجموع بیش از ۵۶ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

مهدی پارسی از ساخت ۲۱ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل با زیر بنای بیش از ۳۰ هزار متر مربع خبر داد و گفت: این اداره‌ کل علاوه بر مبحث راهسازی و مسکن ، وظیفه شاخص و عمده دیگری تحت عنوان احداث ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی را بر عهده دارد، که این پروژه‌ها از ۲۰ تا ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

وی افزود: احداث ساختمان فرمانداری شهرستان های هامون، تفتان و گلشن، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان های هیرمند و سیب و سوران، پارک اداری در شهرستان های زهک، سیب و سوران و مهرستان از مهمترین پروژه های ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اقدام‌ این اداره کل به شمار می‌رود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان همچنین فاز یک مصلای شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان های مهرستان و هامون و احداث یک باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان ذکر کرد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول