اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

فرمانده کل ارتش: با اتحاد ارتش و سپاه قدرتی توان رویارویی با این کشور را نخواهد داشت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی بمناسبت سوم شعبان روز پاسدار تاکید کرد: دشمنان استقلال و اقتدار نظام، بار‌ها سعی در مخدوش کردن چهره سپاه داشته‌اند اما بدانند این شجره طیبه و مولود انقلاب با توکل به خدای متعال و همدلی و اتحاد ارتش و سپاه هیچ قدرتی تاب و توان رویارویی با این کشور و مردم را نخواهد داشت.

فرمانده کل ارتش: با اتحاد ارتش و سپاه قدرتی توان رویارویی با این کشور را نخواهد داشت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیام‍‌های جداگانه به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل و فرماندهان نیرو‌های سپاه پاسداران، دبیر شورای عالی امنیت ملی و تعدادی از مسئولان سپاه پاسداران، سوم شعبان، روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام تبریک سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز پاسدار که با میلاد سراسر نور حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در سوم شعبان المعظم، مزین و معین شده، مفاهیم عمیق سیره حسینی پاسداران انقلاب اسلامی را متجلی می‌سازد.

تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با روز پاسدار، یادآور خدمات کم‌نظیر آن نهاد مردمی است که در روز‌های دشوار حفظ انقلاب از سرچشمه جوشان و روح مصفای مقتدای عارفان، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سیراب گشت، در پرتو رهنمود‌های روشنگرانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز، بالنده شد و با گوهر درونی تقوا و بصیرت در عرصه‌های مهم و حساس داخلی و بین‌المللی از تقابل با دشمنان و استکبار ستیزی تا خدمات بی‍شمار به مردم در سایه تلاش و تربیت ایثارگرانی با روحیه انقلابی و شهادت طلبی، افتخارات بسیار آفرید.

سپاه واقعیتی شکل گرفته از متن و بطن انقلاب، و نمادی از تولی وتبری است. نهادی انقلابی که با انقلاب پدید آمد با انقلاب رشد کرد و تا همیشه با انقلاب و انقلابی خواهد ماند.

دشمنان استقلال و اقتدار نظام، بار‌ها با شگرد‌ها و دروغ پراکنی‌ها، سعی در مخدوش کردن چهره سپاه داشته‌اند اما بدانند این شجره طیبه و مولود انقلاب با توکل به خدای متعال و همدلی و اتحاد ارتش و سپاه، به عنوان ید واحده، روز به روز قوی‌تر و منسجم‌تر شده و با این ترکیب مقدس هیچ قدرتی تاب و توان رویارویی با این کشور و مردم را نخواهد داشت.

با تبریک این روز و عید خجسته به فرماندهان و همرزمان و برادران عزیز خود در سپاه پاسداران، توفیقات روز افزون سپاه مقتدر و مردمی را در پرتو راه نورانی سرور آزادگان سید الشهدا علیه السلام و رهبری زعیم عالیقدر و فرمانده حکیم و دور‌اندیش انقلاب اسلامی از خدای بزرگ مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول