اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تخصیص ۱۹ هزار تن برنج و شکر توسط دولت سیزدهم در استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۱۹ هزار و ۹۲ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در دولت سیزدهم تامین و توزیع شده است.

تخصیص ۱۹ هزار تن برنج و شکر توسط دولت سیزدهم در استان زنجان

ولی‌اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: تخصیص برنج از انواع تایلندی و هندی ۱۱۲۱ پاکستانی و شکر سفید برای مصرف خانوارها از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شده است.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۵ هزار و ۹۵۰ تن برنج در قالب ۳ هزار و ۲۶۴ تن برنج هندی ۱۱۲۱، ۲ هزار و ۸۰۶ تن برنج تایلندی، ۲۶۲ تن پاکستانی در بسته‌بندی ۱۰ تا ۵۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته‌بندی و توزیع به عاملان توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها در سطح استان زنجان عرضه خواهد شد.
 
وی افزود: همچنین ۱۳ هزار و ۱۴۲ تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته‌بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و غرفه‌های میادین تره بار در سطح استان زنجان عرضه می‌شود.
 
زمانی بیان داشت: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار می‌گیرد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول