اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور پرشور مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی استان در جشن چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور پرشور مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی استان در جشن چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی و در جشن بزرگ ملی و مطلع فرا رسیدن ماه شعبان المعظم که محفوف به رحمت و رضوان الهی است جلوه‌های درخشانی از عنایات حق را متجلی و عزم راسخ همراه با بصیرت و وفاداری انقلابی خود را به نمایش گذاشت.

خداوند قادرمتعال را به پاس خلق حماسه دیگری با حضورآگانه مردم متدین و با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شکرگزار هستیم.

بی شک حضور گسترده مردم ایران و مردم قزوین در دیار مینودری در راهپیمایی جشن ملی ۲۲ بهمن  به یاری خداوند متعال مقدمه حماسه‌سازی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه  و حضور پرشور، انقلابی و  با مشارکت حداکثری در انتخابات را به صحنه تجدید تبعیت و بیعت با امام راحل عظیم‌الشأن و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبدل خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم متدین، بصیر و لحظه شناس سراسر استان از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه، خالق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی شدند تقدیر و تشکر می کند.

همچنین فرصت را مغتنم دانسته از همکاری‌ تمامی مسوولان دلسوز استانی، رسانه‌ها و خبرنگاران کوشا و پرتلاش، رسانه ملی، صدا وسیمای استان در پوشش مناسب اخبار و انعکاس بهنگام و به لحظه جشن انقلاب اسلامی در استان قزوین قدردانی می کنیم.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول