اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

زنوزی: با نظر خمز یک وینگر خارجی جذب می‌شود

مالک باشگاه تراکتور در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم تراکتور گفت: با نظر کادر فنی، وینگر خارجی جذب می‌شود.

زنوزی: با نظر خمز یک وینگر خارجی جذب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا زنوزی مطلق اظهار داشت: یک بار به من پیشنهاد دادند که یکی از شرکت‌هایم حامی تیم ملی شود، ولی نپذیرفتم؛ چرا که یک شرکت نمی‌تواند حامی تیم ملی شود. تیم ملی آن قدر بزرگ است که خود حامی شرکت می‌شود. اکنون تراکتور با حدود 40 میلیون هوادار، حامی من است و قدردانشان هستم.

وی در پاسخ به این سوال که اولین درآمد باشگاه از این پروژه چه زمانی خواهد بود؟ گفت: احداث کارخانه کنسانتره دو الی سه ماه آتی آغاز می‌شود. به نظرم 9 ماه تا یک سال آینده این پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. فاز دوم پروژه که گسترده‌تر است، پس از پایان فاز اول، طی 15 ماه اجرا خواهد شد.

ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه تراکتور

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه پروژه شرکت معدنی آذر مس کان ایرانیان برای تراکتور درآمد پایدار خواهد داشت، گفت: ما در تراکتور به دنبال ایجاد درآمد پایدار هستیم تا دغدغه هواداران از حیث تزریق پول به باشگاه، رفع شود. برخی از هواداران فکر می‌کردند با رفتن تیم به مس که شبه دولتی بوده، خیالشان راحت می‌شد، اما اکنون مس در تأمین هزینه‌های باشگاه‌داری با مشکل مواجه شده و سهام‌داران از سرمایه‌گذاری این شرکت در فوتبال گلایه دارند. آنجا زنوزی وجود ندارد که به خاطر عشق و علاقه به مردم منطقه، بگوید از جیبم خرج می‌کنم. تراکتور را در معادن و شرکت‌های دیگر سهام‌دار می‌کنیم تا این باشگاه در سه سال آینده به درآمدهای خود متکی شود.

با نظر کادرفنی، وینگر خارجی جذب می‌شود

وی در خصوص نگرانی هواداران در خصوص نقل و انتقالات تیم، گفت: فصل گذشته تیم را تقویت کرده و نتایج خوبی کسب کردیم. امسال نسبت به سال گذشته تیم متفاوت‌تری داریم و 90 درصد تراکتور شامل تغییر و تحولات شده است. معتقدم به جز سه بازی اول که به خاطر ناهماهنگی بازیکنان، مشکلاتی داشتیم. در برخی بازی‌ها باخت‌های بدی داشتیم و می‌توانستیم حدأقل مساوی کسب کنیم. اکنون رتبه تیم خوب بوده و یک بازیکن خارجی جذب می‌شود. مربی در پست وینگر بازیکن می‌خواهد و طبق اعلام آقای نصیرزاده، سه الی چهار گزینه داریم که یکی از بازیکنان مدنظر مصدوم بود و رضایت‌نامه یکی دیگر از بازیکنان مدنظر را باشگاهش صادر نکرد. جذب بازیکن خارجی هنوز قطعی نشده، ولی در حال انجام است.

وی تأکید کرد: هواداران تراکتور در 25 سال گذشته به کل شهرهای ایران یاد داده‌اند که طرفدار تیم شهر خود باشید نه تیم‌های پایتخت. این فرهنگ را باشگاه بزرگ تراکتور ایجاد کرده و به تمامی شهرها تسری داده است.

پایان پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول