اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در ایلام به کار خود پایان داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: در آخرین روز از چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، ایلام میزبان ۴ فیلم در سینما فرهنگ بود.

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در ایلام به کار خود پایان داد

علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، شامگاه یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان ایلام امروز یکشنبه ۲۲ بهمن و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سینما فرهنگ ایلام با اکران فیلم‌های بهشت تبهکاران، پرواز ۱۷۵، ببعی قهرمان و آپارتچی به کار خود پایان داد.  

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۸ فیلم‌ سینمایی این جشنواره در استان ایلام به روی پرده رفت، افزود: این جشنواره در استان ایلام از ۱۶ بهمن و با اکران روزانه ۴ فیلم سینمایی آغاز شده و امروز نیز فیلم‌های سینمایی پرواز ۱۷۵، ببعی قهرمان، اپارتچی و بهشت تبهکاران در ۴ سانس ساعت ۱۴:۳٠، ۱۷، ۱۹:۳٠ و ۲۲ اکران شدند.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، توسعه عدالت فرهنگی را یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم بیان کرد و ادامه داد: در این راستا هر سال در دهه مبارک فجر و همزمان با پایتخت کشور، فیلم‌های سینمایی در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شوند.

هوشمند جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران که به مناسبت پیروزی انقلاب مردمی سال ۱۳۵۷ و به یاد انقلاب برگزار می‌شود، برشمرد و خاطرنشان کرد: این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد که با توسعه زیرساخت‌های سینمایی در استان شاهد پویایی و رونق صنعت سینما در استان و به خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره‌های آتی در راستای حفظ نشاط اجتماعی باشیم. 
 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول