اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتخابات از مهم‌ترین فریضه سیاسی است

مسوول بسیج دانشجویی مازندران گفت: انتخابات از مهمترین فریضه سیاسی است، انتخابات پیش روی ما انتخابات بسیار حساسی است که باید شاهد حضور همه اقشار باشیم.

انتخابات از مهم‌ترین فریضه سیاسی است

به گزارش خبرنگار فارس از فریدونکنار، سیدامیر سادات کرمی در سخنرانی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در جمع مردم فریدونکنار که در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پس از دوره حکومت علی(ع) حاکمان آن زمان تلاش کردند که اسلام از ماهیت اصلی خود که بُعد سیاسی است دور بماند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام واقعی از حکومت امام حسن مجتبی (ع) توسط حاکمیت جور به فراموشی سپرده شد و حرف از سیاست انگار غلط بود.

مسوول بسیج دانشجویی مازندران تصریح کرد: مخالفان سیاست‌ورزی دین اسلام در تلاش هستند تا نقش روحانیون را از سیاست کمرنگ کنند.

سادات کرمی نقطه اصلی تقابل با استکبار را جمهوری اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی بساط اسلام آمریکایی را برچیده است.

وی  در ادامه دفاع از حق را مهمترین تکلیف سیاسی برشمرد و گفت: رای که برای منافع شخصی یا برای حزب سیاسی باشد چالش‌های سختی را به همراه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران، با تاکید بر اینکه انتخابات از مهمترین فریضه سیاسی است، افزود:  انتخابات پیش روی ما انتخابات بسیار حساسی است که باید شاهد حضور همه اقشار باشیم.

سادات کرمی به نقش رسانه‌های دشمن در انتخابات اشاره کرد و گفت: برای اینکه بازار انتخابات گرم نشود به هیچ عنوان حرفی از انتخابات نمی‌زنند.

وی با بیان اینکه انتخابات حق همه است، یادآور شد: کسانی که رأی نمی‌دهند به معنای عدم اعتماد به مردم بوده و حق اعتراض ندارند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول