اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برپایی موکب خدمت رسانی دادگستری فارس در روز 22 بهمن

رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی فارس قضات، کارکنان دادگستری، اعضای شورا‌های حل اختلاف و اعضای بسیج حقوقدانان استان همگام با مردم انقلابی استان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهلمین و پنجمین مطلع فجر انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

برپایی موکب خدمت رسانی دادگستری فارس در روز 22 بهمن

به گزارش خبرگزارش فارس از شیراز، در حاشیه این مراسم دادگستری کل استان فارس با حضور در موکب پاسخگویی به سوالات قضایی راهپیمایان پاسخ گفته و به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی و ارشاد قضایی مراجعان پرداختند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این ملاقات چهره به چهره ضمن دیدار با ۶۳ نفر از مراجعان و استماع سخنان آنان پرداخت و در با هدف رفع مشکلات مراجعان دستورهای صادر کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در این مراسم باشکوه با تأکید بر اینکه علی‌رغم تمام فشارها و محدودیت‌هایی که نظام‌های استکباری برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند، این نظام به لطف الهی و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری توانسته است با اقتدار در مسیر بالندگی و پیشرفت همچنان پرچم‌دار استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌های استکباری و نظام‌های دیکتاتوری باشد گفت: مردم سراسر میهن اسلامی با عزم راسخ و بصیرت بی همتایشان همیشه در لحظه مورد نیاز و در صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان با عزت و غیرت خود شکوه و عظمت می‌آفرینند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی افزود: امروز پرچم همت و آزادگی مردم ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی نیز بر افراشته است و مردم استان فارس همانطور که در مبارزه با طاغوت پیشگام و پیشتاز بودند؛ امروز نیز با تکیه بر ایمان استوار خویش و تبعیت از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در همه صحنه های انقلاب پیشگام و صف شکن هستند.

در ادامه مراسم امروز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شیراز  رییس کل دادگستری استان فارس، دادستان مرکز استان و جمعی از معاونین دادگستری فارس با حضور در موکب خدمت در مسیر راهپیمایان به ملاقات چهره به چهره با مردم و بررسی مشکلات قضایی آنان پرداختند.

گفتنی است آیت الله لطف اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز با حضور در غرفه دادگستری فارس ضمن ستایش روحیه خدمت به مردم در دستگاه قضایی این اقدام را نشانگر نزدیکی و قرابت مردم و مسئولین این مجموعه خواند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول