اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بانگ «الله‌اکبر» در سرخه طنین‌انداز شد+ عکس

مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان سرخه هم‌زمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

بانگ «الله‌اکبر» در سرخه طنین‌انداز شد+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ را می‌توان روز بزرگ تاریخ، روز نشاط و شادمانی جبهه حق و روز مرگ بر مستکبران و جنایت‌پیشگان و یکی از آن روزهای خدایی و ایام‌الله نورانی ملت ایران دانست که با دستان بابرکت انسان‌های تربیت‌یافته در مکتب امام خمینی (ره)، رژیم طاغوت را در هم شکستند.

راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز هم‌زمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار و شهیدپرور سرخه آغاز شد.

پیر، جوان، نوجوان، کودک، زن و مرد و دانش‌آموز همه آمده‌اند تا دین خود را به انقلاب، آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب ادا کنند.

شرکت‌کنندگان پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس‌هایی از حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشته و شعارهای انقلابی سر می‌دهند.

مردم سرخه بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق و بر حفظ دستاوردهای انقلاب تأکید کردند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول