اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله آملی‌لاریجانی: ملت ایران برای حفظ نظام از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همین نشاط و سرزندگی در انتخابات یازدهم اسفند هم حضوری پرشور خواهد داشت و نشان خواهد داد نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادار است و از هیچ کوششی برای حفظ آن فروگذار نخواهد کرد.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی: ملت ایران برای حفظ نظام از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی امروز در حاشیه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن استان قم در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به این حضور گسترده مردم، اظهار داشت: این حرکت مردم که با هر سنی در راهپیمایی امروز شرکت کردند، حتماً در اقتدار و امنیت ملی تأثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور گسترده و باشکوه مردم، نشان‌دهنده این است که مردم بانشاط و سرزنده از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و با وجود مشکلات، پای اصل نظام ایستاده‌اند.
 


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: این حضور گسترده یک پیام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که مردم در مقابل همه تهدید‌ها و دشمنی‌ها ایستاده‌اند و این انقلاب را باقدرت پیش می‌برند و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی ابراز داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همین نشاط و سرزندگی در انتخابات یازدهم اسفند هم حضوری پرشور خواهند داشت و نشان خواهند داد که نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند و از هیچ کوششی برای حفظ آن فروگذاری نخواهند کرد.

پایان پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول