اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حجت‌الاسلام آقاجانپور: مشارکت در انتخابات به مثابه حضور در میدان جنگ است

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اگر در دوران دفاع مقدس همه تکلیف می‌دانستیم که در جبهه حضور پیدا مکنیم، امروز هم مشارکت در انتخابات به مثابه حضور در میدان جنگ و به مانند نماز واجب است که هم واجب شرعی و هم تکلیف ملی است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور: مشارکت در انتخابات به مثابه حضور در میدان جنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج اظهار کرد: امروز توفیق حضور در اجتماع پرشور شما در سنندج پیدا کردم تا این جشن پیروزی را گرامی بداریم.

وی اضافه کرد: قرآن کریم می‌فرماید از روزهای خدایی برای مردم یادآوری کنیم، روزهایی که خداوند بر ملت ایرن منت نهاد و انقلاب را به پیروزی رساند.

آقاجانپور گفت: من از آن روزها یادآوری می‌کنم که مردم حضور پیدا می‌کردند و با مشت‌های گره کرده، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‌زدند.

وی با طرح این سوال که چرا مردم ایران استقلال می‌خواستند، گفت: چون کشور وابسته به بیگانگان بود و آنها شاه، نخست وزیر و نمایندگان مجلس را انتخاب می‌کردند و هر کس به بیگانگان نزدیک‌تر بود آن را به عنوان مسوول می‌گماردند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: مردم اعلام کردند ما نمی‌خواهیم وابسته باشیم بلکه می‌خواهیم مستقل و روی پای خود بایستیم.

وی ادامه داد: ما می‌خواستیم حاکمیت ما اسلامی باشد و قانونی که بر کشور حاکم است ارزش‌های دینی و اسلامی داشته باشد و این خواسته‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

آقاجانپور افزود: آنها جنگی را بر ما تحمیل کردند اما مردم کشور همانند ملت ایران بیش از 5400 شهید تقدیم انقلاب کردند تا این استقلال و اقتدار بماند، در آن زمان از سلاح‌‌های لازم برای دفاع نداشتیم.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: نیروی مسلح ایران برای حفظ و استقلال و امنیت کشور و ناموس این مرز و بوم در اوج اقتدار است.

وی خاطرنشان کرد: ما برای اولین بار در تاریخ ایران هواپیمای جنگی و کشتی و ناو جنگی و موشک‌هایی تولید کرده‌ایم که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، اگر سران اسرائیل بخواهند غلطی بکنند ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

آقاجانپور ادامه داد: ما برای اولین بار در تاریخ ایران هواپیماهای بدون سذنشین و ماهواره‌هایی کاملا بومی و ایرانی با ماهواره‌بر سیمرغ تولید کرده‌ایم که همزمان سه ماهواره به فضا پرتاب شد و اینها بیانگر پیشرفت‌های ایران از نظر علمی و نظامی و برای دفاع از اقتدار کشور است.

آقاجانپور اظهار داشت: در کنار اقتدار نظامی و دفاعی نیازمند حضور در صحنه مردم و مشارکت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی است.
وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است و یکی از مظاهر اقتدار کشور مشارکت عمومی در انتخابات است.

وی اعلام کرد: اگر در دوران دفاع مقدس همه تکلیف می‌دانستیم که در جبهه حضور پیدا مکنیم، امروز هم حضور در انتخابات به مثابه حضور در میدان جنگ و به مانند نماز واجب است که هم واجب شرعی و هم تکلیف ملی است.

آقاجانپور تصریح کرد: دشمنانی که به کشور ما حمله کردند، امروز می‌خواهند که در انتخابات شرکت نکنیم چرا که می‌خواهند امنیت و اقتدار ما را از بین ببرند و می‌خواهند در صحنه نباشیم.

وی به حملات اسرائیل به سرزمین‌های غزه و کشتار مسلمانان بی‌دفاع اشاره کرد و گفت: امروز امریکا و سران سلطه پشت سر اسرائیل قرار گرفته‌اند، امروز تقابل جبه حق و باطل است که در یک طرف آن یزید و یزدیان هستند و در طرف دیگر حسین و حسینیان قرار دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: موضع ایران، موضع جبهه حق است و هیچ وقت زیر بار ظلم نمی‌رویم و اقتدار ما این است که در عرصه باشیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول