اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در البرز، ایران کوچک

البرزی‌ها همزمان با ۲۲ بهمن، به خیابان‌ها آمدند و چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در البرز، ایران کوچک

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همزمان با سراسر ایران، جشن پیروزی انقلاب با حضور گسترده مردم ایران در مسیرهای دهگانه استان البرز از لحظاتی قبل آغاز شد.

گفتنی است، مردم استان البرز در نقاط مختلف و شهرستان‌ها به خیابان آمدند و با شعارهای استکبارستیزی عهد و پیمان خود را با انقلاب اسلامی تجدید کردند.

بهمن، ماه عاشقان روح الله است، مردمی که به ندای ملکوتی این معمار کبیر انقلاب لبیک گفتند و در این راه ذره‌ای تردید به دل راه ندادند و تا پیروزی انقلاب از پای ننشستند.

درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران امروز به چهل و پنج سالگی خود رسیده که این بیش از هر چیزی بیانگر تجلی اراده ملت ایران در تحقق آرمان‌های به حق خود و پایمردی در تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

امروز راهپیمایی بیست و دوم بهمن به مظهر عزت و اقتدار ملی تبدیل شده است، همان چیزی که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌ای مرعوب خود کرده و آن‌ها توان چپ نگاه کردن به خاک این سرزمین را ندارند.

امروز در جای جای کشور یکدل و یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «الله اکبر، خمینی رهبر» با مشتان گره کرده بلند شده است و مردم آمده‌اند تا بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول