اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آسمان کوهبنان در شب پیروزی «انقلاب اسلامی» نورباران شد

همزمان با شب ۲۲ بهمن با حضور مسؤولان و مردم انقلابی و ولایت‌مدار کوهبنان گلبانگ «الله اکبر» در سراسر شهر کوهبنان طنین‌انداز شد.

آسمان کوهبنان در شب پیروزی «انقلاب اسلامی» نورباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با سراسر کشور و به یاد حماسه‌سازان و فجرآفرینان همیشه ماندگار و تکبیرهای ملت سرافراز ایران اسلامی در بهمن سال ۵۷، بانگ تکبیر «الله اکبر» در پارک خواجه خضر و خیابان‌های منتهی به مقبره آخوند در شهرستان کوهبنان طنین‌انداز شد.

 کوهبنانی‌های انقلابی و ولایت‌مدار به شکرانه چهل‌و‌‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرشورتر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته از مأذنه‌ها و گل دسته‌های مساجد، تکایا و بقاع متبرکه و با حضور در پشت بام منازل و تجمع در محل پارک ‌تاریخی خواجه خضر و در جوار پارک مقبره آخوند فریاد الله اکبر سر دادند و یاد و خاطره شب ۲۲ بهمن ۵۷ را گرامی داشتند .

 مسؤولان و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار کوهبنان با سر دادن نوای روحانی و آسمانی الله اکبر، بار دیگر عشق و ارادت خود به اسلام، ولایت و رهبری، انقلاب اسلامی و شهیدان همیشه جاوید را به منصه ظهور رساندند و با آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

 کوهبنانی‌ها با حضور گسترده خود در این شب عزیز بار دیگر وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند و زمینه ذلت و خواری دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را رقم زدند.

 آسمان پرستاره کوهبنان به‌همت شهرداری، شورای شهر و ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی غرق در نور و شادی شد و مردم بار دیگر به استقبال روز سرنوشت‌ساز ۲۲ بهمن رفتند.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول