اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

زیباترین صحنه‌های «حضور» در خمین رقم خورد

اینجا در خیابان‌های خمین باز هم می‌توان همچون بهمن 57 یکی از زیباترین صحنه‌های «حضور» را به تماشا نشست.

زیباترین  صحنه‌های «حضور»  در خمین رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از خمین، امروز همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه شهر خمین با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر ثابت کردند این انقلاب همچون بهمن 57 مملو از عاشقان و دوستدارانی است که تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب و امامشان ایستاده‌اند.

اینجا در خیابان‌های خمین باز هم می‌توان همچون بهمن 57 یکی از زیباترین  صحنه‌های «حضور» را به تماشا نشست.

مرد و زن، پیر و جوان، بزرگ و کوچک از ساعات ابتدایی امروز به مسیرهای راهپیمایی لبیک گفتند تا نمایشی چندین ساعته از عشق خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

اینجا شهر بزرگ‌مردان و شیرزنانی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی را در دامن خود پرورش دادند تا با تکیه بر مرید و مراد خود رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرده، و ایران اسلامی را به الگوی  سایر آزادی‌خواهان جهان تبدیل کنند.

امروز میراث‌داران عزت و استقلال انقلاب چهل و پنج ساله ایران هم، دوشادوش غیور مردان و زنان سالخورده و میانسال به صحنه آمده‌اند تا بگویند آنها هم پاسدار خون شهدا و مدافع آرمان‌های این آب و خاکند.

مردم همیشه در صحنه دیار امام با سردادن شعارهایی مانند «پاینده ملت، پاینده ایران؛ راه ولایت، راه شهیدان»،
«ما ملت شهادتیم، فدایی ولایتیم»، «ما ملت شهادتیم، ایرانی با غیرتیم»، «ملت با عزم و اراده ما،در هم شکسته قدرت آمریکا»، «نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب»، «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم»،
«مقاومت، غیرت ایرانی است، حماسه‌ی خون سلیمانی است»، «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است»، «راه رهایی بشر جز این نیست ، محو رژیم غاصب صهیونیست»، «کودک کش صهیونیست، نابودی تو قطعی ست»، «درود بر اهل یمن، مجاهدان خط شکن»،« انصارالله،انصارالله، ماشاالله» یاد شهیدان نظام و انقلاب اسلامی را زنده نگه داشتند و نشان دادند که همیشه در صحنه حضور دارند.

ملت ایران بیدار است

امام جمعه خمین در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: دشمنان انقلاب از همان نخستین روزهای انقلاب علیه این انقلاب توطئه کردند تا به خیال خام خود مردم را از انقلاب و انقلاب را از مردم بگیرند، اما امروز مردم نشان دادند تحت هیچ شرایطی دست از انقلاب نمی‌کشند.

حجت‌الاسلام سید قاسم میرصادقی افزود: امروز مردم بیدار خمین خواب ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم شکستند و بار دیگر نشان دادند که پرچم این انقلاب تا همیشه بر قله اقتدار برافراشته می‌ماند.

هرچه داریم از شهدای انقلاب است

یکی از شهروندان خمینی نیز گفت: امروز نیز همچون  سال‌های گذشته حضور مردم همه پیش‌بینی‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب را نقش بر آب کرد.

اشرفی افزود: مردم آمده‌اند تا بگویند هرچه از مردم ایران بیشتر شهید کنند، مردم بیشتر از قبل به انقلاب خود پایبند می‌مانند.

امنیتمان را مدیون انقلابیم

یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی نیز درحالی که تصویر شهدای غزه را در دست داشت، گفت: ملت ایران با حضور خود در صحنه چشم بدخواهان این سرزمین را کور خواهند کرد.

وی بیان کرد: ما امروز در امنیت هستیم، و این امنیت مدیون جان‌هایی است که برای این انقلاب خون را بر زمین ریختند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول