اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تمهیدات ترافیکی 22 بهمن در بندرعباس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان تمهیدات ویژه ترافیکی حماسه با شکوه راهپیمایی عظیم22بهمن در بندرعباس را اعلام کرد.

تمهیدات ترافیکی 22 بهمن در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ مجید صالح پور رییس پلیس راهور هرمزگان، امروز اظهار کرد: در چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم شهید پرورو قهرمان استان هرمزگان بار دیگر حماسه ای با شکوه خلق می کنند تا عظمت و عزت و اقتدار نظام اسلامی و وحدت و انسجام خود را در پایبندی به آرمان های این انقلاب و پاسداری از حریم ولایت اعلام کنند. 

وی افزود: در روز 22 بهمن ماه از ساعت 8 صبح راهپیمایی اقشار مختلف مردم دریادل شهرستان بندرعباس از مقابل مسجد علی ابن ابیطالب این شهرستان در مسیر بلوار ساحلی و در حاشیه آبهای نیلگون خلیج فارس تا پشت استانداری قدیم راهپیمایی می کنند.

  رئیس پلیس راهور هرمزگان خاطر نشان کرد: هرگونه تردد و پارک وسایل نقلیه خودرویی و موتوری از ساعت 24 مورخه بیست و یکم بهمن ماه تا پایان مراسم درطول مسیر راهپیمایی در بلوار ساحلی بندرعباس از خور شیلات تا دور برگردان اسکله شهیدحقانی و در دو سمت خیابان ممنوع می باشد که در صورت مشاهده هرخودرو پارک شده در این مسیر با جرثقیل حمل و به پارکینگ انتقال می گردد. 

سرهنگ صالح پور اظهارداشت: رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در این مسیر در قبل و حین راهپیمایی دارند از تردد در این مسیر خودداری و برای تردد مسیرهای جایگزین بلوار حضرت امام خمینی ره، بلوار جمهوری اسلامی و بلوار امام حسین را انتخاب کنند. 

رئیس پلیس راهور هرمزگان تصریح کرد: کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی استان ضمن ارائه خدمات و اجرای تمهیدات ترافیکی و برقراری نظم و امنیت عبورومرور شهری، همگام و دوشادوش مردم عزیز و همیشه در صحنه استان در حماسه بزرگ راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت و از شهروندان عزیز و مردم فهیم و ولایتمدار استان نیز انتظار داریم همچون گذشته با خادمان خود در پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول