اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

22 بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت می‌‌شود

امام جمعه دیواندره گفت: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات خود به ثبت می‌رسانند.

22 بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت می‌‌شود

ماموستا جلال مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه مردم فهیم و انقلابی دیواندره و کردستان در راهپیمایی 22 بهمن حضور چشمگیری خواهند داشت، اظهار کرد: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات خود به ثبت می‌رسانند.

وی تصریح کرد: مردم ایران با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر ورق زرینی با حضور گسترده خود رقم خواهند زد.

 وی با تاکید براینکه دو حماسه بزرگ را در پیش داریم، افزود: ملت ایران فردا در گام نخست با حضور حماسی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نخستین تودهنی را به دشمنان می‌زند و ضربه نهایی نیز با مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمنان زده خواهد شد.

امام جمعه دیواندره گفت: مشارکت پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به برگزاری انتخاباتی با عظمت و با شکوه کمک می‌کند.

ماموستا مرادی با بیان اینکه دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره نشان داده‌اند که از حضور مردم در میدان می‌ترسند، خاطرنشان کرد: دشمن برای جلوگیری از مشارکت مردم در عرصه‌های مهم دست به اجرای هر توطئه‌ای می‌زند و در این راستا تمام عده و عده خود از ظرفیت رسانه‌ای را به میدان می‌آورد.

وی اضافه کرد: حضور ملت در میدان مقبولیت نظام را می‌رساند و این موضوع موجب ترس و خشم دشمنان می‌شود از این رو شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و بعد از آن نیز انتخابات 11 اسفند یک تکلیف بوده و همه باید به وظیفه خود در این راستا عمل کنیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول