اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

بیانیه حزب اعتدال و توسعه: آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت

حزب اعتدال و توسعه به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ بیانیه‌ای صادر و عنوان کرد: علی‌رغم وجود چالش های مهم و نارسایی های اقتصادی و معیشتی که عمده آن به واسطه تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا، صورت پذیرفته، آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد این ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت.

بیانیه حزب اعتدال و توسعه: آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حزب اعتدال و توسعه به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ بیانیه صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه اشاره شده است:

۲۲ بهمن ماه ، یوم الله پیروزی حماسه کم نظیری است که با همت مضاعف ملت آزاده و متدین ایران و به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قدس سره) رقم خورد. انقلابی مبنی بر «تکثر اندیشه ها» که با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» متولد گردید.

علی‌رغم وجود چالش های مهم و نارسایی های  اقتصادی و معیشتی که عمده آن به واسطه تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا، صورت پذیرفته، آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد این ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت.

افزایش رفاه، بسط عدالت اجتماعی و نیل به توسعه، سه فاکتور اساسی حکمرانی مطلوب و مدرن تلقی می گردد و دوچندان معتقدیم که این متغیر های اساسی صرفا از مسیر «اعتدالگرایی» قابل حصول اند و نیل به آنان وظایفی اساسی و سترگ بر دوش مدیران و کارگزاران نظام است و هرگز از دوش آنان ساقط نخواهند گشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول