اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تغییر واسط کاربری هوش مصنوعی کوپایلوت و پشتیبانی از مکالمه به زبان فارسی

مایکروسافت در حال عرضه واسط کاربری جدیدی برای ربات چت هوش مصنوعی کوپایلوت در اندروید، آی‌او‌اس و وب است.

تغییر واسط کاربری هوش مصنوعی کوپایلوت و پشتیبانی از مکالمه به زبان فارسی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سام موبایل، مایکروسافت اعلام کرده که به‌روزرسانی جدیدی را برای برنامه کوپایلوت (بینگ چت سابق) در اندروید و آی‌او‌اس ارائه می‌کند تا یک واسط کاربری بازطراحی شده برای پنجره چت جهت تجربه کاربری بهتر ارائه دهد. واسط کاربری جدید در کوپایلوت برای وب نیز فعال است.

به گفته مایکروسافت این طراحی مجدد، ظاهر و احساسی بهتر برای پاسخ‌ها و یک گزینه جدید سرگرم‌کننده از اعلان‌های پیشنهادی ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین اضافه می‌کند که واسط کاربری جدید ظاهر ساده‌تری را ارائه می‌دهد.

همچنین قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی به این ربات اضافه شده و کاربران می توانند سوالات خود را به زبان فارسی از آن بپرسند. این شرکت یک سال پس از معرفی ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در بینگ چت، رابط کاربری جدید را عرضه کرده است.

 به گفته مایکروسافت، کوپایلوت تاکنون بیش از 5 میلیارد چت انجام داده و بیش از 5 میلیارد تصویر ایجاد کرده است. اخیراً این شرکت نسخه پولی کوپایلوت را با نام کوپایلوت پرو معرفی کرده که پاسخ‌های سریع‌تر و تصاویر باکیفیت‌تری را ارائه می‌دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول